Oovz Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det lov å komme med et hiphop-innspill her, eller er det strictly rock/metal man snakker? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Bare kjør på.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Vel, ok. 2005 har generelt sett vært et middels år hvis man tenker på hiphop. Dog er det noen store lyspunkter hvis man ser godt etter, som f.eks.: Common ga ut årets desidert beste hiphop-skive med Be. På grensen til instant classic. Kanye West kom med et solid andrealbum (Late Registration). Nas og Jay-Z la beefen død og gjorde en smått legendarisk konsert sammen, som sikkert vil bli husket lenge. Mange ting var ikke fullt så positive: Gang Starr ble offisielt oppløst i september, noe som betyr enda et navn fra gode, gamle dager som leverer inn tøflene Umoden, innholdsløs hiphop dominerer mainstream Mye teit, unødvendig beef som er barnslig og sikkert mye, mye mer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det lov å komme med et hiphop-innspill her, eller er det strictly rock/metal man snakker? 5293968[/snapback] Nei nei, hiphop er jo ikke musikk! ... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er det lov å komme med et hiphop-innspill her, eller er det strictly rock/metal man snakker? 5293968[/snapback] Nei nei, hiphop er jo ikke musikk! ... 5294915[/snapback] Hehe, touché. Tenkte det var best å spørre først, så blir ikke folk sinte Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 5. Fortress of Grief - Legion 5243490[/snapback] Jeg skjønner ikke at du alvorlig talt kan mene at det her er en begivenhet i musikkåret 2005. Det er jo bare trøtt svart metal. Men men.. Folka i bandet er da i alle fall stort sett hyggelige karer. Trøtt? Det vil jeg absolutt ikke si, den er melodisk og hard og man finner hint av både death og litt thrash, til og med et lite parti som minner meg om Volcano. 3. Ram-Zet - Intra (kan vel si det samme gjelder denne) 5243490[/snapback] På hvilket sett syns du den var skuffende? Jeg kjøpte inn den på konserten dems på hydranten og jeg elska plata 5291743[/snapback] Mulig jeg ikke har gitt den god nok tid, men jeg savner litt av det "schizofrene" (garantert leif inni der men) preget fra de to forige platene. Men man må jo fornye seg også. Får vel gi den en sjangse til da. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kaizers Orchestra: Tom McRae: System of a Down - Mezmerize/Hypnotize: Coldplay: Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Live 8 og spesielt Pink Floyd er jo en av de største begivenhetene på mange år. Også kom jo The Darkness med One Way Ticket To Hell ... And Back Må også nevne Coldplay - Fix You. Endret 18. desember 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 The Rolling Stones - A Bigger Bang Coldplay - X&Y Oasis - Don't Believe The Truth Kasabian Moby - Hotel The White Stripes - Get Behind Me Satan Gorillaz - Demon Days Audioslave - Out of Exile Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Den nye singelen til eminem,When im gone. Noe av det beste som er gitt ut år synes jeg. Her kan du høre på den. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Den nye singelen til eminem,When im gone. Noe av det beste som er gitt ut år synes jeg. Her kan du høre på den. 5313465[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer uenig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den nye singelen til eminem,When im gone. Noe av det beste som er gitt ut år synes jeg. Her kan du høre på den. 5313465[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer uenig. 5372732[/snapback] Da er vi akkurat like enige Mye bra norsk i 05 syntes jeg; Madrugada - The Deep End, Ane Brun - Duets, Kaizers Orchestra - Maestro, BigBang - Poetic Terrorism Lenke til kommentar
2ern Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har kun fått med meg Madrugada - The Deep End av de du ramser opp, men det albumet er uten tvil et solid verk . Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Opeth - Ghost Reveries The Mars Volta - Frances the Mute Arcturus - Sideshow Symphonies Coldplay - X & Y Audioslave - Out of Exile The Magic Numbers - The Magic Numbers System of A Down - Mezmerize Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Madrugada - The Deep End The Mars Volta - Frances theMute System of a Down - Mezmerize Babyshambles - Down in Albion Tom McRae - All Maps Welcome Ane Brun - A Temporary Dive Kaiser Chiefs - Employment BigBang - Poetic Terrorism Som jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå