Equilibrium Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Tja, det stemmer jo egentlig, Slippes egentlig 3. februar men har lekket ut på nettet.. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Behemoth - Demigod 5245750[/snapback] 2004-utgivelse. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Moonsorrow - Verisaekeet 5245567[/snapback] Verisäkeet. Ikke Verisaekeet. Ikke Verifåkeet (Platekompaniet og diverse steder). Verisäkeet. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Unnskyld, jeg må ha truffet et ømt punkt der. Ta heller innover deg hvor bra listen min egentlig er, i stedet for å gi meg et minikurs i finsk staving Endret 3. desember 2005 av henrikmain Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Unnskyld, jeg må ha truffet et ømt punkt der. Ta heller innover deg hvor bra listen min egentlig er, i stedet for å gi meg et minikurs i finsk staving 5247022[/snapback] Ikke noe ømt punkt. Men jeg bare påpekte stavefeilen, din. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Unnskyld, jeg må ha truffet et ømt punkt der. Ta heller innover deg hvor bra listen min egentlig er, i stedet for å gi meg et minikurs i finsk staving 5247022[/snapback] Ikke noe ømt punkt. Men jeg bare påpekte stavefeilen, din. 5247119[/snapback] Er det lov på dette formuet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hylo:Strengt tatt ikke, men små rettelser på _navn_ (ikke ord) er fett nok spør du meg så lenge en ikke er plagsom. Min liste: 1. System of a Down - Mesmerize/Hypnotize og den fantastiske konserten 2. Opeth - Ghost Reveries 3. Strapping Young Lad - Alien 4. Stream of Passion - Embrace the Storm 5. Dream Theater - Octavarium Sikkert noe jeg har glemt nå, men men... Endret 3. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 En skal holde seg til de regler som er gitt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 En skal holde seg til de regler som er gitt. 5248537[/snapback] Det får være grenser for hvor firkantet en skal være, og kommentere slik som du gjør(og jeg gjør for den slags skyld ) er egentlig mye værre enn at han pirker på at noen skrev tittelen på en av favorittplatene hans feil. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg er firkantet som faen og stolt over det. On topic: Den gledelige nyhet på www.dyingfetus.com "No dates for concerts right now as we are writing material for the next album!". Lenke til kommentar
agif Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 At Tarja vart kicka bør vel heller ikke gløymast? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 At Tarja vart kicka bør vel heller ikke gløymast? 5248886[/snapback] Virkelig godnyhet det, ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Takk for det! Synes 2005 har vært et fantastisk år for ekstrem-metal. 5245593[/snapback] ja, det har hvert mye bra Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Arch Enemy - Doomsday Machine Coldplay - X&Y Dark Tranquility - Character Marco V - 200V Opeth - Ghost Reveries Rammstein - Rosenrot Stonegard - Arrows System Of A Down - Mezmerize/Hypnotize The Mars Volta - Frances The Mute/Scab Dates Timbuktu - Alla Vill Till Himmelen Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Kekal - Acidity Adrian Belew - Side 2 Pelican- The Fire In Our Throats Will Beckon the Thaw Fantômas - Suspended Animation Guapo - Black Oni Cryptopsy - Once Was Not Orthrelm - OV Nil - Nil Novo Sub Sole Time of Orchids - Sarcast While Indukti - S.U.S.A.R. Endret 4. desember 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Som en motvekt til all tøffingmusikken som er ute og går her, presenterer jeg min pop/country-liste 2005 (med enkelte unntak som fortjener sin plass selv om det er musikk andre her kunne likt): Songs Ohia - The Magnolia Electric Co Sufjan Stevens - Illinois Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary Architecture In Helsinki - In Case We Die The Decemberists - Picaresque Ryan Adams - Jacksonville City Nights Ryan Adams - Cold Roses Eels - Blinking Lights and Other Relevations Lightning Bolt - Hypermagic Mountain Sunn O))) - Black 1 Ah, holdt nesten på å glemme Pattons siste krumspring. Fantômas - Suspended Animation er en god og morsom sak. Som alt annet denne mannen har laget. Har ikke vært på så mange konserter i år. Øya-festivalen var bra. Dream Theater-konserten imponerte ikke. I tillegg har jeg vært på en og annen matinékonsert på Rockefeller samt noen lokalkonserter. Skal bli utrolig digg å bli voksen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Min liste: Children of Bodom - Are You Dead Yet? Dream Theater - Octavarium Foo Fighters - In Your Honor John Petrucci - Suspended Animation Lagwagon - Resolve Steve Vai - Real Illusions Reflection Story Of The Year - In The Wake Of Determination Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) *blabla*Sunn O))) - Black 1 *blabla* 5250625[/snapback] Den er fin. Edit : Henrik fikk lista opp det meste, imponert at du fikk med deg Drudkh/Hate forest. Endret 5. desember 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 De to beste ifølge /me : 1. Nine Inch Nails - With Teeth( ) 2. Opeth - Ghost Reveries Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Vil si at dette året her kunne nesten like godt vært uten nye utgivelser. Men de som er så klart best er: Coldplay - X&y System Of A Down - Begge albumene!! Timbuktu - Alla vill til himmelen! Kanskje Greenday... Har ihvertfall slete ut cden min Omtrentlig i den rekkefølgen. Håper det blir bedre til neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå