BBC Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har et lite problem med LICQ under Slackware/KDE. LICQ skal på død og liv åpne hver nye innkommende beskjed i et eget vindu. Enkelte ganger blir beskjeden "kopiert" til alle de andre vinduene også, men alt i alt blir det et stort slit å prøve og følge med. Noen som har vært ute for noe lignende? (newbie - fores med teskje) Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 har ikke peiling, men må bare anbefale deg gaim. Etter og ha prøvd begge synest eg gaim er bedre. Du kan ikke sende filer med gaim, men det er heller ikke poenget for det er en IM klient. Gaim finner du på http://gaim.sourceforge.net/ om du er intresert. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Kopete ruler... du kan bruke icq,msn,yahoo++ Kan oxo velge om vinduene skal hoppe opp auto el ikke,minimere til systray osv. kopete.kde.org _________________ MSI K7T 266 PRO2-RU AMD XP 1800 MSI Geforce 2 TI 200 64 DDR 2*256 MB DDR 2100 2*40 GB WD raid 0 Asus CRW-4012A Philips DVD+RW 208 Win 2000 Pro [ Denne Melding var redigert av: Espen_^ på 2002-09-01 22:52 ] Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 gaim kan bruke alle di protokollene også. Gaim kan ha alle IM vinduene i 1 vindu, med tabs. Meget fint, Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Prøv: "systemknappen" -> options -> general, prøv å lek deg frem til setting der. Kan vel hende jeg er ute på jordet her nå. Selv bruker jeg licq-1.0.4 (noe i den duren), som jeg har kompilert selv. Fungerer helt supert, hvis motparten(e) har haket av for støtte for eldre ICQ klienter, på Windowsburker. runmad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå