Vestlivegen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har en amd athlon 64 4000+. når jeg spiller ligger temperaturen 52 grader. burde jeg skaffe meg en vifte til? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har en amd athlon 64 4000+. når jeg spiller ligger temperaturen 52 grader. burde jeg skaffe meg en vifte til? 5243485[/snapback] Det var da langt ifra en dårlig temperatur. Men om du virkelig vil, kjøp en ny vifte. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) takk for hjelpen :!: Temperaturen undersøkte jeg 5 sekunder etter jeg hadde gått av ut spillet. Kan temperaturen ha sunket drastisk på den tiden? Hva er forresten ideel temperatur under spilling? Det avhenger antakelig av hvilket spilll man spiller. Endret 3. desember 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Når du spiller, vil temperaturen stige endel, grunnet belastning. Når PC'en står idle og ikke gjør noe som helst, vil den ikke være så høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå