Gå til innhold

Hvilken beltespenne til jul og juleball/fester?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Først, Nei dette er ikke en tullepost. Jeg trenger hjelp til å velge beltespenne til jul :) jeg har funnet to veldig kule.

 

-Noe ala Denne eller Denne. Hva synes dere? Blir det kanskje ikke litt harry og/eller geekete?

 

-Hva med Denne? Jeg liker begge veldig godt, men klarer ikke velge. Redd Nr.1 blir litt geekete, ja.

 

Hva synes dere?

 

Takk :)

 

Edit: Det er ikke snakk om noe bryllup, konfirmasjon, firmajulebord, etc. Det er faktisk mest snakk om et Juleball på en ungdomsskole.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt bedre kanskje...Men likevell harry.. beklager

5243533[/snapback]

Det er ikke noe å beklage da... :p

 

Noen som vet noen som DU synes er tøffe? Beskriv dem gjerne....

5243540[/snapback]

 

Er greit om det er stort lissom... Mene, har sett veldig mange som er en blanding av stål og svart.. Bare ikke "overdriv" med det lissom. Det er ikke fint. Noe enkelt og stilfult er mye bedre. Syntes jeg i vertfall. Sett mangen tøffe og fine på helt vanlige mannebutikker....

Lenke til kommentar

Hei Zevs.

Det overordnede spørsmålet her bør vel være i hvilken ”setting” du skal bruke beltet i.

Som du helt sikkert vet selv er de beltespennene du hittil har lenket til totalt uaksepttale i alle seriøse lag. Da tenker jeg på firma, klasse, familie –fester og alle andre seriøse og semiseriøse fester.

Når det er sagt kan en slik spenne sikkert utløse en viss entusiasme på en guttefest. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en av de digitale spennene og programmert den med kallenavnet ditt i guttegjengen. (Eks.: Gåggen, Bøtta, e.l.)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei Zevs.

Det overordnede spørsmålet her bør vel være i hvilken ”setting” du skal bruke beltet i.

Som du helt sikkert vet selv er de beltespennene du hittil har lenket til totalt uaksepttale i alle seriøse lag. Da tenker jeg på firma, klasse, familie –fester og alle andre seriøse og semiseriøse fester.

Når det er sagt kan en slik spenne sikkert utløse en viss entusiasme på en guttefest. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en av de digitale spennene og programmert den med kallenavnet ditt i guttegjengen. (Eks.: Gåggen, Bøtta, e.l.)

 

Lykke til!

5243591[/snapback]

Heihei

 

Du sier noe. Nå er det et juleball på en ungdomsskole det er snakk om, så såå seriøst er det ikke :) Selvfølgelig vet jeg at spennene er uakseptable, i seriøse sammenhenger, Men da har jeg andre spenner jeg bruker.

 

Den Første i posten over er kanskje den mest "seriøse" av dem jeg linker til?

Lenke til kommentar
Heihei

 

Du sier noe. Nå er det et juleball på en ungdomsskole det er snakk om, så såå seriøst er det ikke :) Selvfølgelig vet jeg at spennene er uakseptable, i seriøse sammenhenger, Men da har jeg andre spenner jeg bruker.

 

Den Første i posten over er kanskje den mest "seriøse" av dem jeg linker til?

5243636[/snapback]

Ettersom det er ungdomskole det er snakk om mener jeg du kan bruke akkurat det du vil. Personlig ville jeg satset på en av de digitale og skrevet noe situasjonspassende på den. Benytt deg av en spesiell hendelse e.l. på skolen din eller kallenavnet ditt.

Den nakne liggende damen blir veldig harry selv for ungdomskolen. Dette er med mindre du mener å bruke den i en meget ironisk sammenheng, kanskje med en tynn pusebart og en canadaskjorte for å virkelige få frem trailersjåførstemningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...