Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvis jeg skulle kobla Xbox 360 med HD VGA kabelen man kan kjøpe til min 17 tommers Nec 1770NX skjerm, hvordan blir det med lyd og slikt? Har dette høyttaler settet til PC: https://prisguiden.no/h%F8yttalere/...tinfo/8652.html Hvis det kan brukes f.eks hva annet trengs for å få lyd? eller hvordan skal dette settes opp? trenger litt hjelp.. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Følger med lyd ledninger på VGA kabelen. Sånn rød og hvit. Vet ikke så mye om lyd og slikt men de kan man vel putte inn i alt mulig. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Følger med lyd ledninger på VGA kabelen. Sånn rød og hvit. Vet ikke så mye om lyd og slikt men de kan man vel putte inn i alt mulig. 5243561[/snapback] Er klar over det, men har hørt man trenger en form for overgang og slikt siden dette høytalere settet egentlig er for PC, så om noen har lyst til å komme med en gjennomgang av dette, hva som trengs o.l så hadde jeg blitt veldig glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå