-Olsen- Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hei, jeg har fått et tilbud om å kjøpe en minnebrikke billig av en kamerat, 1 gb, jeg er ikke helt sikker enda på hvilken hastighet denne har. Hva bør jeg se etter og hvor, for å se om den går sammen med mine 2 256 brikker jeg har fra før av. Pc'en er en standard IBM ferdigbygget med: 1 x 256 mb pc 2100 1 x 256 mb pc 2700 PS: fungerer disse godt sammen, det var det som fulgte med pc'en, men syntes det er litt merkelig. en ting til: Jeg formaterte nettop pc'en (5 min siden) dette grunnet at når jeg starta pc'en sto det 115 mb ledig av 512, uten at jeg hadde starta noe annet en det jeg trenger hver gang jeg starter, har endel programmer, men ikke så mye. Tror pc'en er holdt virus og spyware fri også (nesten hvertfall). Er dette normalt? Spiller NFS most wanted, og tok over 3 min før pc'en kom seg etter avsluttning Takk for alle svar MvH Bjørnar Edit: små justeringer Endret 2. desember 2005 av bn_olsen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Bare til info; Hvis du har en brikke på 2700 og en på 2100, så vil begge automatisk bli 2100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå