Gå til innhold

Motorola RAZR, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har fått sansen for RAZR, men jeg har litt spørsmål. Hvordan er brukervennligheten? Menyene? Finnes det screenshots elelr slik virtuell prøvetur som SE har? Og en siste ting, jeg har lest rykter om at det kommer en oppgradert versjon med 2MP kamera og iTunes. Vet dere noe mer om dette og når kommer den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razr`n ser vannvittig kul ut, derfor kjøpte jeg den. Hadde den en ca. 2uker før jeg solgte den igjen. Den er veldig lite brukervennlig synes jeg. Jeg liker å lese litt nyheter på wap og til det bruket var den helt utrolig treg. Meldinger gikk også veldig tregt å skrive, selvom jeg ikke er noen sms racer. Ordboka er også veldig tungvint. Lyden var heller ikke veldig bra, på min var det et konstant bakgrunnssus som ødela samtalekvaliteten. Noen av disse tingene kan jo bare være koblet til min tlf. Kjenner ingen andre som har den som jeg kunne sammenligne med.

Kort oppsummert, nydelig å se på og gode taster, men generellt veldig lite brukervennlig.

Lenke til kommentar

OK!

SMS hastighet har ikke så veldig mye å si for meg, jeg synes T68i´en som jeg har i dag er mer enn god nok. Jeg bruker mobilen kun til å ringe og sende SMS med, gjerne som fjernstyring til Macen. Men såvidt jeg har skjønt så er menyene veldig fleksible? At man bestemmer hvor alt skal ligge osv.

Lenke til kommentar

OK!

SMS hastighet har ikke så veldig mye å si for meg, jeg synes T68i´en som jeg har i dag er mer enn god nok. Jeg bruker mobilen kun til å ringe og sende SMS med, gjerne som fjernstyring til Macen. Men såvidt jeg har skjønt så er menyene veldig fleksible? At man bestemmer hvor alt skal ligge osv.

Lenke til kommentar

Menyene er fleksible ja. Du bestemmer hvor hvert ikon skal være i sin meny, så det er ikke noe mer enn det. F.eks når jeg åpner menyen står markøren på 'innstillinger' i stedet for 'spill'.

Men det finnes selvfølgelig feil på denne telefonen også. Du bør også sjekke hvor godt den fungerer mot mac.

Ang sms finner du min mening i min forrige post.

Det jeg har problemer med er wap oppsett. Jeg kjenner en annen som ikke får til hverken mms eller wap.

Lenke til kommentar

OK!

Jeg hadde håpet den var blank, jeg liker det bedre...

Jeg var innom Expert for å prøve denne da, men selvsagt så var den ikke laddet opp, og han som gikk der ville ike bry seg med å lade den heller. Og her på vestlandet så finner man ikke RAZR i hver Expert/Euronics-butikk, dessverre...

Lenke til kommentar

Jeg fikk heldigvis teste telefonen med en som hadde den, uten det hadde jeg ikke kjøpt den da jeg var usikker på motorola. Jeg vil absolutt anbefale å teste den, før ev kjøp, hvis du får muligheten. I verste fall kan du teste en E398 selv om den er noe tregere

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...