Kirchhoff Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har en gammel pc som jeg vil overklokke. Men når jeg prøver å gå inn på "advanced cpu controlls" er ikonet sperret. Jeg har et hovedkort som det er umulig å finne navnet på, men insyde bios. systemsoft mobilePRO version 1.01. Hva gjør jeg for å overklokke pcen min?? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) du hadde prøvd biosen? prøv speedfan...vet ikke om det går, men er verdt et forsøk Edit: Men ver forsiktig med det. Alltid ver forsigtig når du overklokker en cpu! Men det visste du sikkert Endret 2. desember 2005 av sjur166 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 har ikke navnet på hk så det funker ikke. Er det ingen andre muligheter?? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Enkelt å finne navn på hardwaren hvis du har et OS instalert, bruk Dr Hardware, eller Sisoft Sandra lykke til EDIT: Downloaden på sisoft sandra funka ikke, men funker nå! Endret 2. desember 2005 av tu30r6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå