tusul Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 noen som vet hvor jeg kan få tak i drivere til pioneer dvd-rom dvd-114???? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 I Windows trenger du ikke drivere. Windows finner DVD-ROM'en automatisk og installerer de nødvendige driverne. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 har du prøvd http://www.pioneer.no ? Lenke til kommentar
tusul Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 ja den finner drivere men dvd spilleren vill ikke spille dvd filmene. det er ikke min, skulle finne nye drivere for en kammerat. takk for alle svar Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Til å spille DVD filmer trenger du et program som f.eks PowerDVD eller WinDVD. Det har ingenting med driverne å gjøre at ikke den vil spille av filmer. Du bare mangler nødvendig programvare Lenke til kommentar
Joar Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 For å spille av en dvd film trenger du en "software-avspiller". f.eks. Powerdvd eller windows media player (den siste utgaven til win98 el den som følger med hvis du bruker XP). Det bruker ofte å følge med en eller annen type program for å se film med. mvh Joar Lenke til kommentar
tusul Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 kjøtt hue!! sef. har jeg det. det kommer opp stygge feil meldinger uansett hvilket profram han bruker. det første begynte med at han hadde for lite minne på grafikk korte. men pcen til han som eier den dvd spilleren ser ut som søpel kassa mi når den er full. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg har mange forslag til løsninger, men gidder ikke hjelpe deg når du kaller de som prøver å hjelpe deg for kjøtthuer. Les retningslinjene på forumet du! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 tror ikke jeg gidder å hjelpe til jeg heller! men jeg kan gi deg 30min til å si unskyld, ellers melder jeg fra til moderator! les retnigslinjene!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 For sent. Brukeren er ute for 14 dager, begrunnelse i retningslinjene. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 får sent? hmm, jeg sendte deg jo meldingen til deg for 7 min siden, han fikk vel 30 min til å si unskyld, eller? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Yep. Se på tidspunktene når postene ble lagt ut på forumet... -moderator yummy- Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 ok, trodde du mente at du alerede hadde bannet han før du fikk meldingen av meg.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå