Gå til innhold

Hvem har vært på rekruttskole på Madla

2ern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har vært der ja. Hva er poenget med tråden egentlig?

Lite søvn er jo din egen feil. Funker fint å stå opp 06:00 så lenge man legger seg før midnatt.

Lenke til kommentar

har vært der, -99... plassert på fregatt etterpå... det må jeg si... å være på båt kontra å være fotsoldat (jeger) i porsanger, må være som himmel og helve.te i ... -40 aktive kuldegrader, lite mat, knekkebørd, masse vind, snø... telt, forfrosne fingerer... ...

da må jeg si har har vært heldig som havna på F302 ... godt og varmt, tilgang på mat stort sett hele tiden... reise utenlands.. osv... stor forskjell på hva man får ut av forsvaret tror jeg...

Vil tipse alle om å søke seg til sjøforsvaret... anbefales!

Lenke til kommentar

Var på Madla 2003. 5. januar til 21. februar, etter hva jeg kan se utifra "dagboka mi" som jeg hadde.

Men det er sant det som ble sagt få poster over meg. Det er mørkt, litt kaldt og ingen snø. Snødde 1-2 ganger da jeg var der, og hadde bare minusgrader et fåtall av dagene. På slutten av Øvelse Sola, så var det minusgrader. Men det var et par fin-fine soloppganger, husker jeg.

Tidligere tråder: Mine synspunkter om Madlamoen leir

Jeg var 223.06

AG3-nummeret mitt var: 242806

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Jeg har vært der ja. Hva er poenget med tråden egentlig?

Lite søvn er jo din egen feil. Funker fint å stå opp 06:00 så lenge man legger seg før midnatt.

5243987[/snapback]

...Sier han som laget en tråd om "hvordan få brødsmuler ut av sengen?". Lowlifer.

Ole :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...