2ern Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg personlig er nettopp ferdig med rekrutten, hadde det helt ålreit. Skjønt, det var endel pes med vasking, lite søvn osv. Hadde dama bodd i nærheten så hadde jeg stortrivdes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har vært der ja. Hva er poenget med tråden egentlig? Lite søvn er jo din egen feil. Funker fint å stå opp 06:00 så lenge man legger seg før midnatt. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Heldigen som var der. Men nå skal ikke jeg gå Off topic Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 har vært der, -99... plassert på fregatt etterpå... det må jeg si... å være på båt kontra å være fotsoldat (jeger) i porsanger, må være som himmel og helve.te i ... -40 aktive kuldegrader, lite mat, knekkebørd, masse vind, snø... telt, forfrosne fingerer... ... da må jeg si har har vært heldig som havna på F302 ... godt og varmt, tilgang på mat stort sett hele tiden... reise utenlands.. osv... stor forskjell på hva man får ut av forsvaret tror jeg... Vil tipse alle om å søke seg til sjøforsvaret... anbefales! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 "Svogeren" min var der i år. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hvorfor slutta du nå? Gikk du vakt og sikring kurs eller noe slik? Slutta på madla for noen uker siden jeg =) Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 satt på muren uttafor der jeg å drakk en pils mens jeg venta på en kamerat. Kom selvfølgelig bort en kjekkas og tømte den ut. Ble ganske forbanna da ass... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har ikke vært der som rekrutt. Det skjer muligens neste år. Men jeg leverer ofte pizza der (pizzahuset) Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Var på Madla Januar 2004, var der på en trist årstid, mørkt hele tiden føltes det som, aldri snø, men is og minus grader...Greit opplevelse, men aldri igjen... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg var der januarinnrykket 2k3 ! Musikktroppen ! fikk utenlandstjeneste, NATO HQ, Brussel, Belgia. (44208) Epz. AG-3 - 242239 beste året av mitt liv ! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Var på Madla 2003. 5. januar til 21. februar, etter hva jeg kan se utifra "dagboka mi" som jeg hadde. Men det er sant det som ble sagt få poster over meg. Det er mørkt, litt kaldt og ingen snø. Snødde 1-2 ganger da jeg var der, og hadde bare minusgrader et fåtall av dagene. På slutten av Øvelse Sola, så var det minusgrader. Men det var et par fin-fine soloppganger, husker jeg. Tidligere tråder: Mine synspunkter om Madlamoen leir Jeg var 223.06 AG3-nummeret mitt var: 242806 Endret 4. desember 2005 av MRN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg ble ferdig for noen uker siden. 548.02 - 361900. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har vært der ja. Hva er poenget med tråden egentlig? Lite søvn er jo din egen feil. Funker fint å stå opp 06:00 så lenge man legger seg før midnatt. 5243987[/snapback] ...Sier han som laget en tråd om "hvordan få brødsmuler ut av sengen?". Lowlifer. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå