Gå til innhold

Hvor bra er nVidia Geforce 6800?

Samtron87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor bra er  egentlig nVidia Geforce 6800 256 pci-express x16, hører den til overklassen eller middelklassen? Har nettopp fått det men finner ingen gode tester av kortet...

5243211[/snapback]

Det er vel fremdeles regnet som et ok midlevel kort. I forhold til dagens beste kort er det relativt svakt men du vil kunne spille alt som er gitt ut til nå uten nevneverdige problemer så lenge du ikke må ha full eye-candy.

Lenke til kommentar

Men det er noe som er litt galt her, for når jeg prøvde å spille far cry, var grafikken helt rar og jeg fikk ikke vannet til å reflekter, men isteden for er det bare stygt vann! Mitt gamle geforce 4 ti-42 med 64 mb ram klarte å presentere far cry penere! Har lastet ned den siste driveren til kortet mitt

Lenke til kommentar
Men det er noe som er litt galt her, for når jeg prøvde å spille far cry, var grafikken helt rar og jeg fikk ikke vannet til å reflekter, men isteden for er det bare stygt vann! Mitt gamle geforce 4 ti-42 med 64 mb ram klarte å presentere far cry penere! Har lastet ned den siste driveren til kortet mitt

5243536[/snapback]

Det var jo litt rart ja.. Hvilke innstillinger kjører du på?

Lenke til kommentar

5243536[/snapback]

Hvilken patch til FarCry kjører du da?

Lenke til kommentar
Hvilken patch til FarCry kjører du da?

Jeg har ikke installert noen patcher, men skal det ha noe å si da!?

Det var jo litt rart ja.. Hvilke innstillinger kjører du på?

Hvis det er i spillet du mener, så prøvde jeg alt på fult, men da ble alt bare rart, sånn som jeg nevte tideliger, men det hakker ikke. men stiller jeg ned instillingene blir det bedre!

Er det 6800 eller 6800GS du har?

6800!

Endret av SiestaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...