Zeph Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Skifta frå 7.50 til 8.50 og har irritert meg på dette. Eg bommar stadig vekk på vindauga og treff krysset i staden for, er det mogleg å fjerne krysset i ein innstilling eller ved å endre ein kode i Opera? Ser ikkje kvifor dei absolutt måtte sette det der. Endret 2. desember 2005 av zeph Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har du prøvd forskjellige skins? jeg har to maskiner med opera 8.50...og dette er bare på den ene... ...mistenker jeg har to litt forskjellige skins... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Originalt ligger det berre Windows Native og Opera Standard, begge har det. Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skifta frå 7.50 til 8.50 og har irritert meg på dette. Eg bommar stadig vekk på vindauga og treff krysset i staden for, er det mogleg å fjerne krysset i ein innstilling eller ved å endre ein kode i Opera? Ser ikkje kvifor dei absolutt måtte sette det der. 5243146[/snapback] Tools - Preferences - velg bort "show close button on each tab" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Skifta frå 7.50 til 8.50 og har irritert meg på dette. Eg bommar stadig vekk på vindauga og treff krysset i staden for, er det mogleg å fjerne krysset i ein innstilling eller ved å endre ein kode i Opera? Ser ikkje kvifor dei absolutt måtte sette det der. 5243146[/snapback] Tools - Preferences - velg bort "show close button on each tab" 5243199[/snapback] Her har du karen som leita grundig før han spurte etter hjelp... Tusen takk for hjelpen til alle. Endret 2. desember 2005 av zeph Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Måtte ty til opera forumet selv når jeg byttet til Opera8. Syns ikke plasseringen av dette valget var så veldig naturlig. Skal man ta bort en knapp eller noe i Opera så høyreklikker man jo gjerne menyraden og velger "customize". Burde vært mulig å gjort endringer derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå