lando calrissian Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei. Jeg kjøpte meg et 7800 GT kort for noen dager siden. Kjøpte det kortet BARE fordi jeg hadde lest at folk kan spille battlefield 2 med max grafikk og null lagg. Det kan ikke jeg. Jeg spiller det med 1024*768 skjermoppløsning med noe på medium, men det går ikke helt smooth da heller. Jeg Finner dette rart siden en venn av meg spiller det med full grafikk med et 6800 kort. Hvorfor? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Resten av hardware ditt? Kan være en flaskehals Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 fordi du nesten 100% har for lite minne, for å kunne kjøre BF2 glatt anbefales det at du har 2gig med minne, har du samtidig oppgradert nyeste skjermkort + Hk drivere? Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 P4 3,2 gHz og 2 GB ddr2 ram.. Det kan jo være cpuen... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 hm merkelig da, prosessoren skal klare å holde tritt, og du har jo 2 gig med minne som du skriver, har du oppdatert alle driverne da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fjernet eventuelle gamle drivere? Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Ja og ja. Rart at jeg kan spille alle andre spill på max, men bf2 protesterer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dette var en liten jævel av en sak Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har du forresten formatert hardisken, etter at du kjøpte det nye skjermkortet? Det kan jo være at du har masse dritt som spyware og virus liggende på hardisken, eller det kan være at du har spor av gamle drivere som irriterer. Jeg går etter en "regel" som sier at hvis man har kjøpt ny hardware, skal hardisken formateres, og windows legges inn på nytt Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det skulle jo strengt tatt fungere Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 du skal vel klare spill fint Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 merkelig.. spiller det fint i 1280 på min intel 3ghz 2gb minne og 6800 ultra. men med original musedriveren virka det som det lagga, men var musa bare =) Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg kjører BF2 med et POV 7800GT, jeg kjører med alt på maks i 1280x1024, alt går supersmooth. Selv om P4en ikke akkuart det heftigste du får til spill om dagen så skulle ikke cpu'en være problemet. hva med lyd? Prøv å sette lyden til Software, medium og skru av EAX. Husk også å slette cache katalogen bf2 lager hver gang du fikler med grafikkinnstillinger i bf2. PS! Brukte 6800GT før - og vil anslå at 7800GT har opp imot dobbelt ytelse under bf2. Endret 2. desember 2005 av PerUlv2 Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hmm ja det er sikkert ikke dumt å formatere... Jeg hadde et ati kort før så det ligger sikkert noe igjen på disken etter det. skal se om jeg får gjort det i helgen Edit: PerUlv2 begynner skjermkortvifta di å bråke når du restartet dataen og starter spill? Endret 2. desember 2005 av lando calrissian Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Du kan prøve å legge inn BF2 på nytt. Burde funke bedre da Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Edit: PerUlv2 begynner skjermkortvifta di å bråke når du restartet dataen og starter spill? 5243468[/snapback] Ja det er helt normalt, jeg bruker en Vantec slotcooler som blåser rett på kortet så det øker ikke hastigheten/støyen så mye lenger. Må legge til at dette gjelder vel nesten alle 7800 kort, de er stort sett basert 100% på NV's referansekort, selv XFX's sine bling-bling kort Endret 2. desember 2005 av PerUlv2 Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Ok. Jeg skal gi tilbakemelding når jeg har formatert. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hmm ja det er sikkert ikke dumt å formatere... Jeg hadde et ati kort før så det ligger sikkert noe igjen på disken etter det. skal se om jeg får gjort det i helgen Edit: PerUlv2 begynner skjermkortvifta di å bråke når du restartet dataen og starter spill? 5243468[/snapback] Liten eller ingen tvil om at det hakker pga at du ikke har formatert! Lykke til med nytt skjermkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå