djplaya Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Heisann. Har et ganske kinkig pc problem , ikke på 1 pc men faktisk 3. Dette gjelder både pcn min på skolen , min bærbare og en kammerat sin pc , vi sliter alle med samme "feil" og disse pcene har ingen fysisk kontakt. Problemet er at jeg ikke får noe signal fra gpu (skjermkort) inn ut på skjermen , selvom pcn starter og går. Men , inniblant , så starter den helt feilfritt opp , sånn en gang i blant hvis jeg prøver mye. Jeg har testet og bytte skjerm , kabel , gpu og ram på skolepcn min , og i tilleg prøvd og starte opp uten hdd og cdrom. kammeraten min har nytt hovedkort og cpu på sin pc ( etter dette skjedde , da han trodde dette hadde paya ) men fortsatt ikke noe resultat. Jeg ANER ikke hva dette kan være , og det tyder jo egentelig på at det er et fysisk problem. Noen smarte hoder her , som kan hjelpe meg på vei ? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei, har du prøvd oppstart i sikker modus ( holdF8 under oppstart) mulig du har skjermkortdriver konflikter ? Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hei, har du prøvd oppstart i sikker modus ( holdF8 under oppstart) mulig du har skjermkortdriver konflikter ? 5245266[/snapback] Den skal vel uansett fungere helt i starten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå