Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 på xbox 360, så har man live silver vet jeg for altid, også har jeg hørt rykter om at man også får gold som man kan prøve i 1 månde, stemmer det? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 stemmer, både på core og premium Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Nå du aktiverer silverkontoen får du 1mnd gold lagt på. Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har allerede kjøpt 12 mnd gold, får jeg da 13 måneder...? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Tenker meg da det. Er jo mongo at du ikke skal få den måneden gratis når du betalte for 1 år. Det hadde virket som straff syns jeg. "Å ja du betalte for 1 år ja, neimen da trenger du ikke denne gratis måneden da". Endret 3. desember 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hehe, jamen da satser vi på det! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tenker meg da det. Er jo mongo at du ikke skal få den måneden gratis når du betalte for 1 år. Det hadde virket som straff syns jeg. "Å ja du betalte for 1 år ja, neimen da trenger du ikke denne gratis måneden da". 5244978[/snapback] Er bare å bruke opp den gratis, FØR du aktiverer 1års abb. vel? jeez. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er bare å bruke opp den gratis, FØR du aktiverer 1års abb. vel?jeez. 5245711[/snapback] Nå snakket jeg til oveovo som allerede hadde abbonert på 1 års abb. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Takker for svar, har fått brukt live litt nå og må si det er en av de sterkeste sidene ved xboxen værtfall. Skal garantert fortsette å abonnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå