Scrim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vet noen hvem det er som fremfører What a wonderful world som er med i en tv2 eller tvnorge reklame (husker ikke hva reklamen handlet om) og reklamen for E.R på tv3, som er somewhere over the rainbow. Dere har sikkert lagt merke til at begge har en melodi som er prikk lik hverandre, og jeg kunne godt tenkt meg de versjonene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 What a wonderfull world synges av Louis Armstrong. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 What a wonderfull world synges av Louis Armstrong. 5244227[/snapback] Jeg er da fullstendig klar over det, men de versjonene som blir spilt av er neppe Louis armstrong (what a wonderful world) eller Judy Garland (somewhere over the rainbow). Tenk over at det er flere personer som har fremført disse låtene. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Feilpostet (flyttet fra Audio) Btw.: Det skulle vel ikke være Eva Cassidy? Lenke til kommentar
knøtten Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Israel Kamakawiwo'ole - Over The Rainbow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå