zero_hero Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Eg har laget en liste over noen spill eg skal spare opp til og håpet på å få noen anbefalinger. Fallout, Fallout2, Planescape Torment, Delta Force 2, Rainbow Six, Starship Troopers, Swat 3, Hitman Codename47, Serious Sam, Homeworld, Starcraft, Crimson Skies. Håper på å få svar fort som %$#* [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-01 22:29 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 starcraft får du for litt over en hundring og er det beste spillet på lista, ellers er fallout spillene og planscape tourment ganske god og krever ikke så mye hardware. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 av dei så er det vell bare rb6 starcraft og homeworld som eg ville ha brukt penger på Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Planescape Torment! Koster 49kr nå liksom så det er seriøst verdt det. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 hadde ikke helt sansen for planetscape torment, jeg. ble liksom så stort og klumpete. men, 49,- er lommerusk. ellers vil jeg definitivt anbefale fallout 1 & 2. kanonbra postapokalyptisk rpg med store våpen og puling. skjønner ikke at noen ikke kan like det. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Fallout-spillene, SWAT3 og R6 ville jeg gått for. Evt. også Crimson Skies hvis du liker å fly litt...er et morsomt spill. Istedet for Rainbow Six hadde jeg heller gått for Rogue Spear. Du får vel tak i noen samlepakker til en billig penge nå for tiden (med Urban Operations). Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hitman selvfølgelig! Veldig bra spill! Ellers så ville jeg gått for Swat 3(som jeg forøvrig har og kan selge hvis noen er interessert, orginal CDen naturligvis) [ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-09-02 11:07 ] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ikke kjøp deg Serious Sam. Det ser morsomt ut på pakningen, men du blir lei det etter tre kvarter! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Akersmic har vel Homeworld til 149,- eller.no slikt. Lenke til kommentar
zero_hero Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Alle spillene på listen utenom Crimson Skies koster 149 kr på Akers Mic Online. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 fallout 1&2 er jo utrolig glimrende, selvom grafikken ikke er noe å rope hurra for. så en fallout-pakke på avalon med fallout 1, 2 og tactics. husker ikke hvor mye den kosta. tror ikke det var så veldig mye. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 16:43, EvilHomer skrev:fallout 1&2 er jo utrolig glimrende, selvom grafikken ikke er noe å rope hurra for.så en fallout-pakke på avalon med fallout 1, 2 og tactics. husker ikke hvor mye den kosta. tror ikke det var så veldig mye. Helt Enig Jeg tror det koster rundt 400kr Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 1.Planescape Torment 2.Delta Force 2 3.Starcraft 4.Rainbow Six 5.Fallout & Fallout2 6.Alle andre. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 crimson skies er knallkult, kjøp det. Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Stryk Starship Troopers da. Det er seriøst ELENDIG spill!! Lenke til kommentar
El the Sensei Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 11:44, opplysningen1881 skrev:Ikke kjøp deg Serious Sam. Det ser morsomt ut på pakningen, men du blir lei det etter tre kvarter! Singleplayer-delen til Serious Sam har vel kanskje ikke den lengste holdbarheten, men samarbeidsdelen i multiplayer sammen med noen kamerater er knasende festlig. Spiller det på hvert LAN og er fortsatt ikke lei. Så om du pleier å linke med noen venner er spillet å anbefale. Lenke til kommentar
callisto Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Delta Force 2 er et sugent møkkaspill! Ikke vert å bruke penger på, kjnøp no anna i samme sjanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå