RAA Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei Har Telenor 6 Mbit linje . Den funker bra når nettverkskabelen er koblet i , men som trådløs får jeg bare 2 Mbit på målerene . Hva kommer det av ? Er det noen innst. som må gjøres ? Har en HP nx6125 og Linksys WRT54GX . Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hva får står linkhastigheten din på da? Den burde vel være ca 18mbit for at du skal klare å få de 6. Krypteringen kan også svekke overføringen avhengig av krypteringsmetode du har valgt. Lenke til kommentar
RAA Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Den står på 54 Hvordan ser jeg hvilken krypt som er brukt ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det ser du inne i konfigurasjonen av routern, og når du på klientene skal sette det opp som regel. Lenke til kommentar
RAA Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det jeg kan finne står det security mode disable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå