Olos1 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hehei lurte bare på om noen klarte å få tak i Amped 3 vakke en eneste plass å finne d i Trondheim. Enkelte sa at det ikke kom før 9ende desember hær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tror ikke det rakk å komme ut til i dag, så hvertfall ikke det noen plasser. Tenkte å kjøpe PGR3 jeg, men var utsolgt overalt, så sitter her uten spill jeg. Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Du er ikke alene dær. Ville ha PG3 og Amped 3 men det vart ingen av delene. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hmmm, mener jeg så det hos Spiderman i dag, men er mulig jeg tar feil. Har ikke så veldig stor interesse av spillet, så brøy meg ikke så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Spillet kommer ikke ut før neste uke, ble utsatt litt. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vet du om det har kommet til Trondheim, olos? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vet du om det har kommet til Trondheim, olos? 5408918[/snapback] Det har kommet til Trondheim ja Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) [Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet.] Endret 9. januar 2006 av ttt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Amped 3 synes jeg alltid Spaceworld har inne. Condemned derimot synes jeg er en meget sjelden hyllevare. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Amped 3 synes jeg alltid Spaceworld har inne.Condemned derimot synes jeg er en meget sjelden hyllevare. 5409568[/snapback] de har det på EB Games Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Amped 3 synes jeg alltid Spaceworld har inne.Condemned derimot synes jeg er en meget sjelden hyllevare. 5409568[/snapback] Det kommer av at Condemned har 18års aldersgrense og mange butikker, inkl Expert tar ikke inn disse. Det ødelegger jo litt for deres potensial på salgslistene. Jeg kjøpte min hos Spaceworld siden ingen andre hadde spillet inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå