Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mus skrur seg av og på!

Anbefalte innlegg

Hei har merket i det siste at musen skrur seg av å på, med det mener jeg at strømmen går på musen før den skrur seg på igjen, det skjer mest etter jeg har spilt noen minutter (skjer det samme på alle spill). Når musen skrur seg av slokker lyset på den, og jeg hører en windows lyd i bakgrunnen at en enhet er koblet ut, dette skjer også når det plutslelig skrur seg på 1-3 sekunder etter på(da lyse kommer på). Har prøvd å skifte fra de forskjellige usb portene, men det samme skjer i hver port. Det jeg lurer på er om strømforsyningen min kansje er for svak, at ikke musen får nok strøm? men har jo hatt det samme oppsette i flere måneder så ikke vet jeg....

pc'n min:

PSU 350w

GPU 7800gt

CPU AMD 3500+

Minne 2GB

1 harddisk

1 kabinett vifte

diskett statsjon

DVD-brenner

Musen jeg har er Razor diamonback

Noen som har noe forslag om hva som er gale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det til, HERLIGT, dette e hva du gjør(begynte å google litt :p ): Disable power management for your USB hub: Open Device Manager (click Start, click Run, type DEVMGMT.MSC, click OK). Double-click to expand Universal Serial Bus Controllers. Double-click USB Root Hub. Click Power Management. Uncheck the box “Allow the computer to turn off this device to save power.”

:dribble::dribble::dribble::dribble:

Endret av Selvbyggern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...