Selvbyggern Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei har merket i det siste at musen skrur seg av å på, med det mener jeg at strømmen går på musen før den skrur seg på igjen, det skjer mest etter jeg har spilt noen minutter (skjer det samme på alle spill). Når musen skrur seg av slokker lyset på den, og jeg hører en windows lyd i bakgrunnen at en enhet er koblet ut, dette skjer også når det plutslelig skrur seg på 1-3 sekunder etter på(da lyse kommer på). Har prøvd å skifte fra de forskjellige usb portene, men det samme skjer i hver port. Det jeg lurer på er om strømforsyningen min kansje er for svak, at ikke musen får nok strøm? men har jo hatt det samme oppsette i flere måneder så ikke vet jeg.... pc'n min: PSU 350w GPU 7800gt CPU AMD 3500+ Minne 2GB 1 harddisk 1 kabinett vifte diskett statsjon DVD-brenner Musen jeg har er Razor diamonback Noen som har noe forslag om hva som er gale? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Min signatur. Vet dog ikke hva som gjør det eller løsning, bare at det har skjedd med IM3.0 og Razor mus. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg fikk det til, HERLIGT, dette e hva du gjør(begynte å google litt ): Disable power management for your USB hub: Open Device Manager (click Start, click Run, type DEVMGMT.MSC, click OK). Double-click to expand Universal Serial Bus Controllers. Double-click USB Root Hub. Click Power Management. Uncheck the box “Allow the computer to turn off this device to save power.” Endret 2. desember 2005 av Selvbyggern Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 If you don't mind me helping you out: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå