-¤Zen¤- Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har aldri hørt V serien spilt selv jeg da. Men jeg har hørt mange som har sagt at dem er dårlige. V12 Men personlig liker jeg lyden i CLSC serien, 10tommerne dunker mye hardere en 12" Pioneerne som jeg bruker til vanlig. Men har han bra lyd så trenger han vel egentli bare en sub da. Må sikkert kjøpe ny forsterker reiner jeg med hvis du skal ha høytalere. Blir fort mye værre pris. Men en 12" e massivt tøft når du er 12år Husker jeg hadde mest konge høytalerne da jeg var 12-13 Mista vel den titteln for billige F-series høytalere fra Ljudia. Men status igjen aå fort AT-100'n kom i huset Men hvis det bare er størrelsen som teller så er jo prisen VELDIG pen på disse da. Ljudia.com Lenke til kommentar
x-team Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Er da CLSC 10'' bedre enn V-12F da? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sånn som jeg forstår det ja. Har ikke hørt V-serien Men 10" CLSC'n overasket meg faktisk ganske bra til å være 10" Lenke til kommentar
x-team Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Lurer mest på CLSC 12'' nå jeg. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ville gått for CLSC 10" var jeg deg. Har hørt de, og det skal visst være bedre lyd i de enn i CLSC 12, men jeg har ikke hørt sistnevnte selv, så jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Mener du V-12? CLSC er vel ganske så mye dyrere en det du hadde tengt da.!? Men har han bra høytalere så revurder en sub du. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Han har som sakt Eltax Millenium høytalere. Har fått tilbud av en kamerat og kjøpe CV V-15F for 2800kr for begge to. 8mnd gammel.. Verdt det? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 tror jeg ville slått til på det tilbudet der, V-15F har sinnsyk bass, men da trenger den også en god del forsterker kraft.. Jeg har V-12F og disse får ting nede i stua til å riste med ca 100 watt pr kanal tilført.. så det er masse bass Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Han har som sakt Eltax Millenium høytalere. Har fått tilbud av en kamerat og kjøpe CV V-15F for 2800kr for begge to. 8mnd gammel.. Verdt det? 5273763[/snapback] Hvilken Nad er det broren din har? Ingen vits i å kjøpe V-15F hvis forsterkeren ikke klarer å drive dem. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 skal du først satse på cervin vega tror jeg clsc serien er beste vei å gå. Spiller høyt og greit, ikke pent, men greit Lenke til kommentar
x-team Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Han har NAD C352 forsterker. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Han har NAD C352 forsterker. 5275857[/snapback] Den vil fungere bra på et par CLSC 10. V-15F vil den ikke klare. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 absolutt minimum per kanal på V-15F er ifølge hifiklubben sine sider 100 watt realistiske watt.. og da yter de høytalere neppe noe særlig heller, så jeg sier meg enig med Morten K, kjøp heller CLSC 10, de vil funke mye bedre på hans forsterker siden dem har mindre bass elementer.. Er enklere og sprenge en høytalere med for lite kraft enn for mye, og med bare 80 watt pr kanal så tror jeg nok V-15F ville tatt kvelden ganske fort om han hørte på høy musikk. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 og skal en få full utnyttelse av v15 trenger en et rimelig stort rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå