Gå til innhold

ikke IPOD mot itunes på WIN

Anbefalte innlegg

Hei

har en gutt på 12 som skal få seg MP3 spiller.

iPod er litt for dyrt

Spørsmålet er om det finnes spillere som virker som iPod mot iTunes?

Det er nemlig slik at jeg har all musikken, på iTunes og det er uaktuelt å lage flere typer biblioteker her i huset - det er nemlig jeg som er den eneste som kan noe om PC...

Om dette finnes så er neste spørsmål om det finnes noen under 1200 kr

LoA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for innspill

MEN!

Poenget er ikke hva dere tror jeg kan gjøre, eller hva som kan gjøres

Poenget er at jeg vil kjøpe en spiller som har en direkte kobling mot iTunes - som om spilleren skulle være en iPod. iTunes har nemlig en hel del finesser som er fine å bruke på tvers av spillerplattform.

Fint om noen har inspill

Lenke til kommentar
Takk for innspill

MEN!

Poenget er at jeg vil kjøpe en spiller som har en direkte kobling mot iTunes - som om spilleren skulle være en iPod. iTunes har nemlig en hel del finesser som er fine å bruke på tvers av spillerplattform.

Fint om noen har inspill

5245833[/snapback]

iTunes virker kun med iPod. iPod Shuffle er det rimligste alternativet og jeg tror spilleren passer godt en 12 åring. Lite å kunne ødelegge på den, og vedkommende kan få mange fine bæreløsninger med farger til den.

Lenke til kommentar
Takk for innspill

MEN!

Fint om noen har inspill

5245833[/snapback]

er ikke 100% sikker på hvilke mp3-spillere mediamonkey støtter, men det bør være lett å finne ut på mediamonkey.com. jeg har selv en ipod 5g 60gb video og HATER itunes! greit nok, det funker bra til overføring og oppdatering av musikkbiblioteket, men jeg bruker selv mediamonkey til alt som har med redigering av spillelister, id3-tags og filename-oppdatering og sånt. er litt nøye med album-mappene mine. kommer over gamle mp3-album jeg har rippa for lenge siden, og MÅ ha orden på filene. der kommer monkey inn...

om du liker itunes' funksjoner tror jeg du finner de fleste, og mye mere til, i mediamonkey, og det støtter nok flere spillere enn apple's itunes. prøv det, jeg tror ikke du vil angre på det. meget brukervennlig, lett og bruke, og du slipper å kjøpe en dyr mp3-spiller om du ikke ønsker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...