LittOmAlt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei har en gutt på 12 som skal få seg MP3 spiller. iPod er litt for dyrt Spørsmålet er om det finnes spillere som virker som iPod mot iTunes? Det er nemlig slik at jeg har all musikken, på iTunes og det er uaktuelt å lage flere typer biblioteker her i huset - det er nemlig jeg som er den eneste som kan noe om PC... Om dette finnes så er neste spørsmål om det finnes noen under 1200 kr LoA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Antar det er snakk om harddiskbasert mp3-spelar? Kva størrelse er han ute etter? 2GB, 5GB, 20GB? Vil ikkje konstantere det 100%, men tvilar på at det finnes mp3-spelarar som kan brukast i lag med iTunes. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 du kan jo bare kjøpe en creative harddisk basert mp3 spiller og og kopiere alle sangene in på spillern. spilleren popper opp som en flyttbar disk i min datamaskin når den kobles til via USB 2.0 du trenger da ikke noe program. plug and play kalles det;) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dersom du har ID3-tag på heile samlinga skal vel dei fleste mp3-spelarane kunne halde orden på den? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror moren min, som har zen micro 6gb, bruker iTunes..Så da kan du jo prøve creative-spillere. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Takk for innspill MEN! Poenget er ikke hva dere tror jeg kan gjøre, eller hva som kan gjøres Poenget er at jeg vil kjøpe en spiller som har en direkte kobling mot iTunes - som om spilleren skulle være en iPod. iTunes har nemlig en hel del finesser som er fine å bruke på tvers av spillerplattform. Fint om noen har inspill Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Trenger ikke bruke iTunes til det. Sjekk ut MediaMonkey. Den støtter ganske mangen spillere. Hvilke finesser er det du vil ha? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Takk for innspill MEN! Poenget er ikke hva dere tror jeg kan gjøre, eller hva som kan gjøres Poenget er at jeg vil kjøpe en spiller som har en direkte kobling mot iTunes - som om spilleren skulle være en iPod. iTunes har nemlig en hel del finesser som er fine å bruke på tvers av spillerplattform. Fint om noen har inspill 5245833[/snapback] iTunes virker kun med iPod. iPod Shuffle er det rimligste alternativet og jeg tror spilleren passer godt en 12 åring. Lite å kunne ødelegge på den, og vedkommende kan få mange fine bæreløsninger med farger til den. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Takk for innspill MEN! Poenget er ikke hva dere tror jeg kan gjøre, eller hva som kan gjøres Poenget er at jeg vil kjøpe en spiller som har en direkte kobling mot iTunes - som om spilleren skulle være en iPod. iTunes har nemlig en hel del finesser som er fine å bruke på tvers av spillerplattform. Fint om noen har inspill 5245833[/snapback] er ikke 100% sikker på hvilke mp3-spillere mediamonkey støtter, men det bør være lett å finne ut på mediamonkey.com. jeg har selv en ipod 5g 60gb video og HATER itunes! greit nok, det funker bra til overføring og oppdatering av musikkbiblioteket, men jeg bruker selv mediamonkey til alt som har med redigering av spillelister, id3-tags og filename-oppdatering og sånt. er litt nøye med album-mappene mine. kommer over gamle mp3-album jeg har rippa for lenge siden, og MÅ ha orden på filene. der kommer monkey inn... om du liker itunes' funksjoner tror jeg du finner de fleste, og mye mere til, i mediamonkey, og det støtter nok flere spillere enn apple's itunes. prøv det, jeg tror ikke du vil angre på det. meget brukervennlig, lett og bruke, og du slipper å kjøpe en dyr mp3-spiller om du ikke ønsker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå