Konamixx Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Noen som vet om det er mulig å få tak i harddisk til X360 i Trondheim Enda?? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 bruker ikke de vanlige hardisker da? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Må vel ha sånn Xbox 360 harddisker regner jeg med?? Har sett på Lefdal å Elkjør men alle er utsolgt. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) vanlig xbox tror jeg brukte vanlig harddisk, så egentlig så tror jeg xbox360 også gjør det, og det er jo laget av microsoft. men kansje noen andre på forumet vet helt sikkert. edit: fant en eller annen xbox harddisk: Xbox 360 Harddisk (20GB) Endret 2. desember 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jo, den bruker vanlige 2.5 disker, men du må vel kjøpe selve harddisk ''skallet'' for å få festet den til 360'n. Og det fåre du bare ved å kjøpe harddisken fra Microsoft, den på 20giga Endret 2. desember 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå