Shaper^ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Akkurat nå har jeg Windows XP Professional Engelsk med SP2 Innstallert.. Men må formatere snart, så jeg bare lurte på om jeg skal skaffe meg WindowsXP MediaCenterEdition, kunne få det av en kamerat uten kostnad så jeg har vurdert det.. Men hva er forskjellen mellom de? KAn jeg spille med MediaCenterEdition? Er MediaCenterEdition Bedre? mhv. Frustrert og "lost" XP bruker.. Endret 2. desember 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 *bump* *bump* *bump* Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Akkurat nå har jeg Windows XP Professional Engelsk med SP2 Innstallert..Men må formatere snart, så jeg bare lurte på om jeg skal skaffe meg WindowsXP MediaCenterEdition, kunne få det av en kamerat uten kostnad så jeg har vurdert det.. Men hva er forskjellen mellom de? KAn jeg spille med MediaCenterEdition? Er MediaCenterEdition Bedre? mhv. Frustrert og "lost" XP bruker.. 5242694[/snapback] selfølgeli kan du spille med Media Center.. den forskjelen jeg veit om media center er at hvist du har original versjon og fjernkontrol.. så kan du bruke det såm en media pc. Film musikk bilder og div... ellers er det nesten ingen forsjell... tilogmed er oppstartskjermen er samme som Xp pro sp2 sin...(trur d) jeg prøvde en nedlasta versjon av media center eg fikk av en kompis Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Akkurat nå har jeg Windows XP Professional Engelsk med SP2 Innstallert..Men må formatere snart, så jeg bare lurte på om jeg skal skaffe meg WindowsXP MediaCenterEdition, kunne få det av en kamerat uten kostnad så jeg har vurdert det.. Men hva er forskjellen mellom de? KAn jeg spille med MediaCenterEdition? Er MediaCenterEdition Bedre? mhv. Frustrert og "lost" XP bruker.. 5242694[/snapback] selfølgeli kan du spille med Media Center.. den forskjelen jeg veit om media center er at hvist du har original versjon og fjernkontrol.. så kan du bruke det såm en media pc. Film musikk bilder og div... ellers er det nesten ingen forsjell... tilogmed er oppstartskjermen er samme som Xp pro sp2 sin...(trur d) jeg prøvde en nedlasta versjon av media center eg fikk av en kompis 5245915[/snapback] Funker det bra eller`? Noen som anbefaler XP MediaCenter istedenfor XP vanlig? Luerer på om jeg heller skal skaffe meg XP med Media Center skjønner dere Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Akkurat nå har jeg Windows XP Professional Engelsk med SP2 Innstallert..Men må formatere snart, så jeg bare lurte på om jeg skal skaffe meg WindowsXP MediaCenterEdition, kunne få det av en kamerat uten kostnad så jeg har vurdert det.. Men hva er forskjellen mellom de? KAn jeg spille med MediaCenterEdition? Er MediaCenterEdition Bedre? mhv. Frustrert og "lost" XP bruker.. 5242694[/snapback] selfølgeli kan du spille med Media Center.. den forskjelen jeg veit om media center er at hvist du har original versjon og fjernkontrol.. så kan du bruke det såm en media pc. Film musikk bilder og div... ellers er det nesten ingen forsjell... tilogmed er oppstartskjermen er samme som Xp pro sp2 sin...(trur d) jeg prøvde en nedlasta versjon av media center eg fikk av en kompis 5245915[/snapback] Funker det bra eller`? Noen som anbefaler XP MediaCenter istedenfor XP vanlig? Luerer på om jeg heller skal skaffe meg XP med Media Center skjønner dere 5248577[/snapback] den versjon jeg hadde va litt bug på.. manglet en del ting på startmenyen men får du skaffa det med fjernkontrol og hele pakka(original) .. så e d tøft EDIT: Inlegg Nr: 111 Endret 4. desember 2005 av pusur6 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg er også usikker på dette. Er det samma tingen? er det noen minus med mediaCenterEdition? hmm.. om det er helt vanlig xp pro med sp2 bare det at du får mediacenter i tillegg blir det nok til at jeg bestiller dette.. jeg ringte ligsågod microsoft og spurte om dette jeg.. og ja, mediacenter er bare lagt til på xp pro med sp2, så maskinen vil være helt som en xp pro maskin bare du har mediacenter i tillegg.. vis noen andre enn meg også lurer på om den engelske fjernkontrollen kan brukes på norsk xp mce er svaret på dette ja og der var fjernkontroll og xp mce bestilt Endret 5. desember 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå