knutroe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg sitter med et GF FX 5800-kort. Kjøleren er ikke så effektiv og støyer litt. Kortet har referansedesign. Jeg lurer på om en Silencer 4 vil passe på dette kortet? Her står det at kjøleren skal passe, men på Arctic Cooling sine nettsider står ikke kortet oppført som kompatibelt med denne kjøleren. Har også vurdert denne, denne, samt denne kjøleren. Men egentlig liker jeg best prinsippet på Arctic Cooling sin kjøler, at luft med tilnærmet romtemperatur blåses over kortet og rett ut på baksiden. Men vil den la seg montere? Edit: Begynner å få litt tro på Zalman nå. Hva er best? NV Silencer - Vf700? Endret 2. desember 2005 av knutroe Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 vil mene og si at salmanen vil gjøre den beste jobben men jeg ville gått for 100% kobber ikke bare 1/3 kobber Lenke til kommentar
Djenga Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg bruker Zalman gpu-kjøler og er kjempe fornøyd. Viften er nesten ikke hørbar. Må nesten legge øret inntil for å høre at den går/suser. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har prøvd både NV Silencer og VF700-Cu, til mitt GF6800GT. Ville helt klart gått for VF700-Cu. Det er mindre støy av den og den kjøler litt bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Vil anbefale Zalman GPU-kjøler, VF700-Cu på det sterkeste. Har hatt den og Al utgaven og dem er begge utrolig bra, men Cu kjøler litt bedre. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Gå for vf700cu. Har en og er kjempefornøyd. Husk artic silver kjølepasta. Hjelper en del Vet foresten egentlig ikke om du trenger en så bra kjøler til det kortet, men vil du ha det beste gå for zalman. Du kan bytte den over til et nytt kort om du skulle føle for å kjøpe det også. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Djenga.. vil ikke legge øret for nærme den vifta når den står på fullt Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Eg slengjer meg med på lasset når det gjeld Zalman VF700-Cu! Denne har eg sjølv på eit 7800GT-kort, og er veldig godt nøgd, både med lydnivå og kjøling! Endret 16. desember 2005 av Garegaupa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå