Gå til innhold

NFS most wanted 360 fps problem


Straffa

Anbefalte innlegg

har skaffet meg en xbox 360 core, minnekort og NFS most wanted :)

 

men i spillet så synes jeg ikke at fps er stabil. kommer et lite lagg omtrent 2-3 sekund. er helt spillbart men det er litt irriterende

 

noen andre som har samme problem?

 

testa i pal 50 og pal 60 og ser ut som det ikke er noe forskjell

 

xbox core og premium er vel samme innmaten på selve xboxen? :hmm:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har skaffet meg en xbox 360 core, minnekort og NFS most wanted  :)

 

men i spillet så synes jeg ikke at fps er stabil. kommer et lite lagg omtrent 2-3 sekund. er helt spillbart men det er litt irriterende

 

noen andre som har samme problem?

 

testa i pal 50 og pal 60 og ser ut som det ikke er noe forskjell

 

xbox core og premium er vel samme innmaten på selve xbxoen?  :hmm:

5242485[/snapback]

 

Har akkuratt samme problemet, men hadde igrunn ventet det siden jeg har lest på div forum... men siden spillet ellers er såpass bra så klager jeg ikke :thumbup:

Lenke til kommentar
har du core eller premium?

lurer på om det er fps problem eller loading lagg?

har en kompis som også har xbox 360, skal teste der og se om han har samme problem

5244437[/snapback]

 

Har premium... har en følelse av at det er noe med hvilke oppløsning du kjører det i, er det 720p eller 1080i ? Merket forresten at problemet var helt borte i stad når jeg spilte, da hadde xboxen fått slappet av litt i løpet av natten så kansje det også har noe å si...

Lenke til kommentar
Samme problem i usa, burde ikke komme som noe sjokk om man har fulgt litt med...

5242711[/snapback]

 

 

litt rart at det er fps problem da. første gang jeg spiller konsoll bil spill som har fps problem. hvor har du lest om dette?

5244345[/snapback]

Vel som de sa i gamespot så var det ikke et fps problem. Det virker som at det kommer når man kjører inn i et nytt område i byen. At det faktisk er loadingen som er problemet og ikke grafikken. Så streaming miljøet er nok kanksje ikke optimalisert til 360 vil jeg anta....

Lenke til kommentar
har du core eller premium?

lurer på om det er fps problem eller loading lagg?

har en kompis som også har xbox 360, skal teste der og se om han har samme problem

5244437[/snapback]

 

Har premium... har en følelse av at det er noe med hvilke oppløsning du kjører det i, er det 720p eller 1080i ? Merket forresten at problemet var helt borte i stad når jeg spilte, da hadde xboxen fått slappet av litt i løpet av natten så kansje det også har noe å si...

5245140[/snapback]

 

For all del, la strømboksen til xboxen ligge luftig!

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å putte min xbox inni tvbenken, det ble rett og slett for lite plass og den ble GLOHEIT! Flyttet den ned på gulvet og har nå gått tilbake til vanlig tempratur..

 

Har ikke merket noe av dette i NFS.. Har Core maskin, det ska da ikke være forskjell på de bortsett fra HD og tilbehør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...