Bertram83 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har en dlink di 624 trådløs ruter og en acer aspire 1694. Når jeg bruker det trådløse nette faller jeg ut. den kobler seg til igjen med en gang, men det er veldig irriterende. er det noen som har noen råd eller ideer om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har du oppgradert til siste firmware tilgjengelig ? Dette er spesielt viktig skjønner du . Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Den ruteren er ikke akkurat kjent som den mest stabile ruteren som er å få kjøpt . Men som skrevet over her, prøv å oppdater til nyeste firmware. Fungerer den bærbare pcen din fint på andre nett, eller skjer det overalt? Hvis det kun skjer på ditt eget nett, så kan vi vel egentlig utelukke pcen din. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har selv nevnte router. Oppgrader firmware og vær sikker på at alle instillingene du "skal" ha er riktige. Da blir den stabil. Min har nå holdt seg oppe siden jeg gjorde dette selv. Og det er vel 9mnd siden. Hvilken bredbånds leverandør har du? Mulig jeg har noen tips til deg om det er telenor eller ngt -Thelle- Lenke til kommentar
Bertram83 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 har oppdatert firmware ja.. når jeg tenker over det så faller den faktisk ut på skola og, kanskje jeg skal oppdatere driveren til nettv.kortet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå