circutfire Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei! Jeg har kjøpt meg bærbar pc, og har nå tenkt til å installere trådløst nettverk hjemme. Men problemet er at jeg er helt grønn på hvilken trådløs router jeg trenger. Det er så utrolig mange å velge mellom... Jeg har internett fra NextGentel. Hvilken router burde jeg velge? Noen som har en god router å anbefale? Jeg tenkter egentlig på lkonkrete forslag. Feks linker til webshop, eller modeller fra produsentene. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Budsjett? En trådløs router som jeg har veldig god erfaring med er Linksys WRT54G , den har ikke disconnected meg en eneste gang på nesten et år. Lenke til kommentar
Globus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har den trådløse ruteren du kan få fra NGT: bunnsolid. Ikke så mye annet å si. Ingen feil eller problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Selv bruker jeg Dlink 524 bra ruter til en billig penge. G Lenke til kommentar
nikita123 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har den trådløse ruteren du kan få fra NGT: bunnsolid. Ikke så mye annet å si. Ingen feil eller problemer i det hele tatt. 5245144[/snapback] Jeg også har NGTs trådløse ruter. Fungerer kjempebra. Lett å konfigurere opp nye trådløse maskiner (når familie/venner kommer på besøk). Jeg har bærbare og stasjonære pc'er tilkoblet, 2 av dem er trådløse. Har også IP-telefon (fra NGT). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå