simenss Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har begynt å bruke BitComet nå, men uansett hva jeg gjør, stopper internett nesten opp når BitComet laster ned. Selv om nedlastingshastigheten er på 5 kbps, er det nesten umulig å surfe etc. Jeg har prøvd NetLimiter, men til tross for at BitComet ikke bruker mer enn 5 kbps umuliggjør programmet all annen internettaktivitet. Jeg har 2 mb linje fra Telenor, så det burde da ikke være slik? Lenke til kommentar
mago Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har begynt å bruke BitComet nå, men uansett hva jeg gjør, stopper internett nesten opp når BitComet laster ned. Selv om nedlastingshastigheten er på 5 kbps, er det nesten umulig å surfe etc. Jeg har prøvd NetLimiter, men til tross for at BitComet ikke bruker mer enn 5 kbps umuliggjør programmet all annen internettaktivitet. Jeg har 2 mb linje fra Telenor, så det burde da ikke være slik? 5242438[/snapback] det er fordi bitcomet default settings er stillt på ubegrensa UPload hastighet, og dermed bruker opp ALL båndbredda di, og dermed struper ANNEN surfing. I bitcomet/innstillinger sett maksimal opplasting hastighet til 5-10% UNDER din reelle UT hastighet. Så får du straks bedre pusterom til ordinær surfing. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Still inn begrensning i Netlimiter (kjappere, synes jeg) i stedet, du må begrense UPload også, ikke bare download. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå