Stonewyck Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Siemens S75 er en veldig bra (ikke minst fin) telefon. Den er dessuten hyggelig priset. Jeg har ikke satt meg nøye inn i s75, noen som vet hvordan skjermen er i forhold til w800i? Siemensen har også et, etter hva jeg forstår, dårligere kamera enn SE`n. Kommer 6270 ut slik at jeg kan ha den fysisk under treet til den 24. desember? I så fall seiler den opp som en brennheit kandidat Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Siemens S75 er en veldig bra (ikke minst fin) telefon. Den er dessuten hyggelig priset. Jeg har ikke satt meg nøye inn i s75, noen som vet hvordan skjermen er i forhold til w800i? Siemensen har også et, etter hva jeg forstår, dårligere kamera enn SE`n. Kommer 6270 ut slik at jeg kan ha den fysisk under treet til den 24. desember? I så fall seiler den opp som en brennheit kandidat 5269303[/snapback] jeg sendte mail til telebutikken for noen dager siden du kan se her: HeiNokia 6270 brown ventes inn 17.12.05 Nokia 6270 blue ventes inn 23.12.05 da kommer det jo annpå om du vil ha brown eller blue, jeg skal nok gå for brown. orker ikke vente til etter jul Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Konge mann! Hvordan vil du anbefale meg å gå frem for å skaffe meg et eksemplar? Regner med at de første mobilene som kommer inn kommer til å fyke vekk fortere enn kjell magne på satyricon konsert liksom... Føler bare for å legge til et usakelig utsagn før jeg smeller tilbake til lesemodus: 4 skriftlige eksamener fra 1.des til 14.des er tapsprosjekt deluxe Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 forhåndsbestill i dag! jeg skal bestille så fort jeg får penger den 12 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ladet mobilen opp over natta, begynte å høre kun på musikk fra kl.07.00 og ved kl.13.00, var det kun en strekk igjen. 5248211[/snapback] 6 timer i strekk? Er det _så_ lite da? Hvor mange timer kan du snakke med noen i ett strekk før den gir seg? 5267359[/snapback] Nei, hørte vel en 3-4 timer i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå