Gå til innhold

Jeg vil ha ny mobil I HÅNDA før 24.des -HVILKEN?

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av produsenter som utsetter slippene i butikkene i hytt&pine. Jeg har lenge sagt til meg selv at jeg vil ha en ny mobil før jul. Nå er det like før.

Mitt spørsmål til dere eksperter er: "Hvilken mobil kan jeg kjøpe (og fysisk ha i hånda før 24.des) som tilfredstiller disse kravene:

MP3 spiller

Minnekort slot

Kamera (minimum 1.3 mpx)

Bluetooth

Prissegment 0-3500kr (uten abonnent)

(Vurderer å fortsette mitt nonstop abbon. så prisen er i og for seg flytende for telefoner som er subsidiert fra telenor)

Er det noen soleklar favoritt hos dere?

- God jul

Endret av Sevian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som har sagt til meg at jeg bør kjøpe K750i. Den har et bra kamera, og er dessuten rimelig "ny". Den har forøvrig ingen dedikerte knapper for mp3 avspilling. Prisen kommer vel fort opp mot hva en w800 koster om jeg skal ha meg et 512 mb minnekort? Så da bør jeg kanskje se på w800 i samme slengen...?

Lenke til kommentar

Samsung E730 hadde vel vært perfekt, hadde det ikke vært for manglende minnekortstøtte.

Slenger meg på K750i/W800i, jeg, tror disse er av de som oppfyller kravene dine mest ;)

Om egne mp3-knapper ikke er så sykt viktig kan jo noen av Nokias minnekorttelefoner friste :)

7610 skal visstnok ikke duge til mp3-avspilling, så styr unna, men som sagt før: 3230 ;)

Den har ikke stereo-høyttalere, men det er det vel ikke så mange som har bruk for ;)

Prøv mobilsøk med kravene dine, så får du nok resultater ;)

Lenke til kommentar

/Om egne mp3-knapper ikke er så sykt viktig kan jo noen av Nokias minnekorttelefoner friste :)

7610 skal visstnok ikke duge til mp3-avspilling, så styr unna, men som sagt før: 3230 ;)/

både 7610 og 3230 er elendige mp3 mobiler! både når det gjeder musikk gjennom headsett eller høyttaler! 7610 og 3230 spiller kun i mono. :mad:

nei skal du ha NOKIA mp3 mob.. så er 6230i eller 6880/ 6881 eller n70 mobilen for deg :) ellers så slenger eg meg på resten og sier k750i eller w800i :)

Endret av 3000
Lenke til kommentar

K750i kan forøvrig oppdateres med W800i firmware, uten at jeg anbefaler deg å gjøre det. (Knappene kommer btw ikke på mobilen av den grunn :p)

Synes derfor personlig at W800i er og blir et bedre valg enn sin blodbror W800i.

Av andre mobiler må jeg egentlig ta frem en mobil jeg eier selv: Nokia N70, jeg vil trolig gå så langt å si at det nok er den beste mobilen på markedet - ikke fordi jeg eier den - men fordi den rett og slett kan tilby en totalpakke uten like InMyOppinion. Men prisen er nok litt høyere enn W800i og kanskje du ikke liker Symbian - og da er nok W800i veien å gå.

Lenke til kommentar

Har sett litt på N70 også, og den virker kjempebra! Men det er en prisforskjell mellom den og de to andre SE mobilene, og jeg vet ikke helt om den forskjellen rettferdiggjører de tekniske forskjellene mellom de to telefonene (med hensyn på de specsene jeg vil ha).

Jeg hadde i-mate sp5 i 2 dager, men den viste seg å være for avansert for meg. Har t610 nå, og liker litt "prmitive" telefoner. OS er dermed ikke så viktig for meg bare det fungerer.

Registrer at folk anbefaler SE k750i og W800i. Vurderes veldig seriøst nå!

Lenke til kommentar
Synes derfor personlig at W800i er og blir et bedre valg enn sin blodbror W800i.

5244968[/snapback]

W800i er bedre enn W800i ja, hehe. :p

Hvis mp3 funksjonen er viktig for deg og du tenker på Sony Ericsson telefon så hadde jeg heller anbefalt W800i. Prisforskjellen mellom den og K750i er på ca 500kr. Og med W800i får du da 512MB minnekort (som nesten er must hvis du skal høre på en del musikk) og headset hvor du han koble til vanlige hodetelefoner med mini jack tilkobling, så ser jeg W800i som et bedre kjøp. Pluss at du da har play/pause knappen på siden, lyd opp og ned. Og lyd opp ned knappene kan holdes inne for å enten gå videre til neste sang, eller tilbake til forrige.

Lenke til kommentar

Veit at jeg sa k750i innledningsvis men w800i er mye bedre på mp3 avspilling med tanke på av du vil ha en knapp til mp3, det er også en fordel at den har mer minne og minijack utgang!!

Så hvis du har råd så ville jeg absolutt gått for w800i !!

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på i anbefalinger av k750i/w800i.

Har hatt k750i siden den kom til Norge, og er stooorfornøyd!

Jeg ville kanskje valgt k750i ettersom w800i er utrolig vanlig nå for tida, så det er litt kjedelig å blande seg helt i mengden.

Dessuten får du kjøpt 2 gb MemoryStick Duo-kort for 1300 kroner, som er bedre enn internminnet til w800i.

k750i har jo kommet seg under 3000 kroner nå, så da er det ikke så dumt lenger.. :p

Hør på mengden, gå for k750i/w800i du!

Lykke til, og god jul!

Lenke til kommentar

Har en Nokia 6230i, kjøpte med lydadapteren AD-15 for å bruke Koss Portapro mens jeg hører på musikk på jobben, men så kom det en liten nedtur. Først det første så tappes du for strøm på mobilen veldig fort. Ladet mobilen opp over natta, begynte å høre kun på musikk fra kl.07.00 og ved kl.13.00, var det kun en strekk igjen. For det andre som kommer det en ekkel lyd når man skifter sang når man bruker lydadapteren.

Musikk "programmet" som 6230i bruker er heller ikke den beste, men den dugger.

Dessuten så plages jeg med at det samler seg mye støv på skjermen på 6230i, det plager ivertfall meg en del.

Lenke til kommentar
både 7610 og 3230 er elendige mp3 mobiler! både når det gjeder musikk gjennom headsett eller høyttaler! 7610 og 3230 spiller kun i mono. :mad:

nei skal du ha NOKIA mp3 mob.. så er 6230i eller 6880/ 6881 eller n70 mobilen for deg :) ellers så slenger eg meg på resten og sier k750i eller w800i :)

Har Nokia 3230 og den funker veldig bra bortsett hvis du vil høre på mp3.

Mp3 lyden på denne telefonen suger balle og er ikke å anbefale.

Endret av Equilibrium
Lenke til kommentar

Hei, jeg vurderer og kjøpe meg en N70 med telenor Fri60 for 1700 kr (til sammens 3500 kr), hovedproblemet er at det bare følger med en minnebrikke på 64 mg og d koster 300 kr for 512 (det er fint, det er mmc (mini typen) den bruker.

som pluss på verket trenger jeg jo kanskje et halvt år med forsikring som gjør at viss jeg ødelegger mobben så får jeg en ny.

enda ett pluss er at jeg må kjøpe en overgang slik at jeg kan høre på mp3 med kosset mitt (porta pro).

Så (hulk) dette blir jo rund 4000 kr... :nei:

N80 skal lanseres i første kvartal i 2006 og den har WLAN. MEN MEN, va er vitsen med en hyper advanced mobil når den ikke kan se en narutoepisode? jeg må jo seff konvertere den ned og endre format, men og se en episode med naruto har jo vert TØFT.

PS: min nåværende mobil (som jeg har hatt i 2-3 år) er en 3510i :blush: , så please kan dere SPONSE :cry: meg en mobb? Neida, skal kanskje kjøpe meg en n70, den er jo nesten like dyr som alle andre mobiler. :thumbup:

Lenke til kommentar

Aaaah, skulle heller ha kjøpt meg en Siemens S75 i stedet for N70. Selv om det har vært fint om man kunne ha snesemulator på N70.

Men det jeg leste om S75 høres bra ut, gå for den.. Eller les om hva Amobil synes om den...

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...