Beining Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei, Jeg lurer på om det finnes noe 3-part programm som gjør at jeg kan synke min Qtek 9100 med Macen. Vet dette høres helt dust ut, men kunne jo være mulig det var noen smarte hjernen som hadde laget dette. Takker veldig for svar Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det finnes vet du! Programmet Missing Sync gjør jobben for deg. Du finner det på http://www.markspace.com/ -snubbel Lenke til kommentar
Beining Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Takk takk takk! Litt dyrt, men... Lenke til kommentar
Beining Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Går det ann å laste ned en demo? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tja... jeg kjøpte programmet for lenge siden og har gratis upgrade. Aner ikke om de tilbyr demo eller ikke. Programmet fungerer i hvert fall fint :-) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Støtter ikke WM5 enda, kjøpte de til min gamle telefon, qtek s100, og det virket udmerket. Venter nå på WM5 støtte slik at jeg kan synce mot min qtek 8310 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå