nQffe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har 4 usb-er som er intigrert på hovedkorte, men jeg får de ikke til å funke, noen som vet hvordan jeg kan fixe det? Lenke til kommentar
stompy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvor funker de ikke? i windows? Har du litt mer info? hva slags HK har du? hva slags oprativsystem har du? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du kontrollert i Bios om usb er på ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvilken ting er det du prøver med da?.. du må huske å slå på usb i bios.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du prøvd andre drivere? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Prøv å installer CD som du sansynlighvis fikk med når du kjøpte HK Hadde samme problem selv i noen timer inntil jeg tenkte på å installere CD'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå