Aes456 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg trenger en pumpe, men har ingen anelse om hvilken jeg skal velge, og hvor kraftig. Har: Black Ice Extreme radiator Danger Den Maze 3 1/2 ID slanger Danger Den tank Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 I det oppsettet kan du bruke nær sagt hva som helst, med godt resultat. Hverken blokk eller radiator er av det "trange" slaget, så en pumpe med 400 til 1000ltr/ og med løftehøyde på 1,2 til 1,5 meter, vil holde i massevis! Og pumper med slike specs finner du nesten overalt.... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Tenkte på en eheim 1048 eller Hydor L20. Er eheimpumpa verdt de 300 kronene ekstra? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg vil vel nesten si ja, om man tenker kvalitet som førstepri, uten dermed å si at Hydor-pumpa er rasende mye dårligere. Plassmessig er nok Hydor-pumpa å foretrekke, og mtp de (svært) billige pumpene jeg sjøl bruker (MaxiJet), bør vel Hydor være minst like gode som MJ. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Har tenkt litt over og fant ut at jeg vil lage en tank og senke pumpa ned i tanken. Men er litt usikker på om jeg skal velge Hydor L20 eller en av de Eheim compact pumpene. For meg virker de veldig like. Noen som vet hvor bra de funker og om det er mye støy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå