ahumoe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hei. Jeg har lenge vært på utskkk etter en LCD skerm i prisklassen 2-3500kr. Og har funnet ut at Samsung er vel det beste. Men det er jo så mange samsung skjermer. Jeg viser til denne tråden. Der alle anbefaler 3 forskjellige skjermer i den prisklassen. Og forresten også denne. Shg.no har også sitt utvalg av samsung-skjermer: http://www.shg.no/produkter/list2.asp?katid=1652#1667 Hvordan skal man klare å velge i det myldere? Om det er 17" eller 19" spiller forsåvidt ingen rolle så lenge skjermen holder seg i oppgitte prisklasse. Men går helller for en bra 17" enn en ikke fult så bra 19". Og er prisklasseforksjell mellom 17" og 19" i samme skjerm mer en 1000kr er det vel like greit med 17". Noen forslag? EDIT: har sett en del på denne: 17” SyncMaster 730BF, 0.264 dot, 4ms Endret 2. desember 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har kjøpt en Syncmaster 930BF, og har ikke angret ett sekund på det. Fungerer perfekt til spill, og gir fint bilde både til surfing og film (mener jeg ihvertfall). Byttet ut min 21" CRT skjerm som begynte å bli relativt sliten, og bildet på denne skjermen er marginalt mindre enn den forrige skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå