Singh tha king Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Problemet er at når jeg skal flytte noe fra en mappe til f.eks. skrivebordet, så begynner den å kopiere over(ca. 2-4minutter) så må jeg slette den gammle. Altså det skal jo ikke være sånn! er det noe jeg kan stille på, slik at når jeg drar over en fil til skrivebordet, så flyttter den? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 søk etter SnapFolders på gogel den løser mye av dine problemer Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 det rar er jo at det ikke har skjedd før. Det begynte etter at jeg overførte ting fra C: til D:. Er det ikke noen innstillinger eller no? Skal prøve snapfolders også... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Når du drar (med venstre musknapp) en fil fra en folder til en annen på samme disk, så blir den flyttet. Når det er fra en disk til en annen så blir den kopiert. Dette er noe Windows velger for deg. Men du kan jo enkelt styre dette selv. Bruk høyre musknapp til å dra med, da får du en meny som lar deg velge selv om du vil flytte eller kopiere. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Innen samme harddisk betyr flytting bare at peker til filen endres. Filen i seg selv ligger fortsatt på samme fysiske sted på harddisken. Dette medfører at samme operasjon mellom to harddisker medfører kopiering (uten at originalen slettes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå