agr Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Datamaskinen min hang seg etter at jeg var inne på en side på nettbanksider.. Jeg ble nødt til å trykke ctrl+del (2 ganger) og maskinen restartet. Det virket som om alt var normalt helt til jeg kom til påloggingsboksen i windows (98), men da startet maskinen av seg selv på nytt, før den kom til dette vinduet. Etter dette starter maskinen hele tiden på nytt før den kommer til dette påloggingsvinduet vinduet, det funker bra og starte i sikkerhetsmod. Noen som vet åssen jeg skal få tukt på dette problemet ? At den ikke restarter seg i "vanlig" modus -Alex Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 siden den restarter seg bare i "vanlig" modus kandet tyde på at du har fått virus i systemet, har du prøvd å startet opp i sikker-modus å scannet pc'n for virus? kan du komme med litt mere info om pc'n? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Masse besynderlige ting kan skje med W98 uten at virus er med inne i bildet. Når jeg hadde kun W98, slettet jeg ned og installerte på nytt istedet for å bedrive alt for mye feilsøking, det er jo rimelig kjapt å installere på nytt. Du kan jo begynne med å forsikre deg om det ikke er virus som forårsaker problemet, deretter installerer du W98 OPPÅ den gamle installasjonen. Da vil du få gjenopprettet systemfiler, mens programvare og instillinger beholdes (teoretisk ihvertfall, jeg måtte installere driveren til min MS Intellimouse Ex. på nytt). Hvis problemet fortsatt er der, er det sannsynligvis ikke selv OS`et som skaper problemene. Da ville jeg vurdert nedlsetting og reinstallasjon. Hvis du da ikke får god hjelp her på forumet da...erfaringsmessig så har problemer ofte en veldig enkel løsning hvis man bare vet hva man skal gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå