Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Heh. Sitter her med min premiumpakke og 3 titler. Kunne ikke dy meg og måtte sjekke QXL og finn.no. Er jo fortsatt mulig å få seg en 360, men nå begynner det å koste. Likevel har jeg sett noen annonser som slettes ikke er så gale. F.eks 4.800,- med to spill og ekstra kontroller i premiumpack er ikke overpris i dagens marked. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...99&pos=2&tot=12 Endret 2. desember 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vi fikk en til lillebror for en ukes tid siden. Vi hadde bestilt via nett til vår amerikanske adresse, deretter fikk vi UPS til å shippe den hit. Fungerer da det.. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 De fleste er svin drye! men den her ser grei ut tror jeg... Og den her er bare morsom! :!: [OT] Sitter selv med en core bytter det mot premium når elkjøp får flere. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det kommer flere Xboxer neste uke - Vi får en ny forsendelse neste uke, og den er sårt tiltrengt for å si det slik, sier kommunikasjonskonsulent i Elkjøp, Christian Brekke. Nettavisen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Den ene på QXL var morsom. Fire stykker har budt også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå