randomhero Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) jeg og noen kamerater holder nå på med en norsk case mod side, i bit-tech style. artikler, worklogs osv osv. adressen blir mest sannsynligvis www.n-mod.net n-mod står for nordic modders eller norwegian modders. har ikke helt bestemt oss enda... hele siden blir på norsk høres dette ut som et bra initativ? Endret 2. desember 2005 av randomhero Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 jeg tror det blir bra viss det gjøres ordentlig.. Oversiktelig og pent.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kan bli bra om dere får et godt system i gang, men jeg kan si det med en gang, en slik side er mye arbeid og krever faktisk noe "funding" i starten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) - Jeg som surret - Har samme idè, holder på å starte opp nå. Har bare å bestille domene! Kontakt meg om du ønsker å bli samarbeidspartner. Endret 6. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 da var forum designet ferdig: hvis dere lurer på det litt rare innholdet, så lasta jeg bare over phpbb stylen min på et gammelt forum jeg og en kamerat hadde på et nettverk i 10. klasse hva tror casemod folket? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror det kan bli bra, Så lenge dere holder dere seriøse og ikke skriver det som en egen nyhet at noen har puttet en grønn katode inn i et gul Raidmax kabinett... (Tror selvfølgelig ikke dette blir noe problem) Jeg kan godt tenkte meg å bidre på en eller annen side der ute. Så lenge den er norsk. PM meg om dere trenger noen. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 nei, kommer nok til å bli endel mer seriøst enn det. holder på med kodinga osv på selve siden nå, er nok ikke lenge til den er ferdig vi er på utkikk etter unge folk som KAN casemodde. for å nevne noen så har vi fått med oss dj ovin, klikka_berzerk og chase til nå legg meg gjerne til på [email protected] og fortell meg hvorfor akkurat DU burde være med i Team N-MOD Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Problemet er nok ikke å skaffe folk med ferdigheter innen casemodding. Men å få tak i noen skrive om det, det er noe helt annet... Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 sier noe der jah alltid vanskelig å finne folk som kan skrive seriøse tekster med humor i må jo ha litt humor på sida vår og Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg jobber på dynga og finner masse gamle dataer og kabinetter i alle fasonger! Det hender jeg tar et par med hjem for å prøve på diverse ting med dem ;P For øyeblikket holder jeg på med "Oljemaskinen", skal tette et kabniett og fylle det med matolje... Det er masse sånne rare ting jeg og noen kamerater gjør Hadde dere hatt bruk for litt morsome eksperimenter og sånt?! Holder på med casemodding i mindre grad å da det er penger jeg har tenelig lite av Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 suicide missons er alltid fett legg meg til på msn så kan vi snakke nærmere om det;) [email protected] Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg sier bare at designet er fett og jeg gleder meg til du er ferdig med kodingen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Legg ut designer du sendte meg på MSN da randomhero? Kan desverre ikke legge ut mitt design, fordi min "kjære" host (www.awebhotel.com) sine servere i USA er nede! *sukk*. Men har fått programmert ferdig et nyhetssystem. Kanskje jeg oppretter en egen tråd for siden også? Lenke til kommentar
att404 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hørtes interresangt ut:) Btw fett design på forumet der, ja. Hvis du skulle trenge noen til å skrive litt har jeg interesse for data og leser en del om nyheter osv. Humoren er og på plass;) Eneste som mangler er norskkunnskaper lol.. Hater rettskriving!^^ Men si ifra hvis det er behov for en nerd som ikke kan skrive:) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 [masemodus] Du pratet om at siden ville være oppe rundt om juletider, er det lenge til eller? [/masemodus] Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Er det ikke slik at jula varer helt til Påske ? Da har han jo god tid Neida, men håper at sia kommer opp snart, gleder meg til å se hvordan dette blir. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Min webhost gikk ned, så nå tar det nok litt tid før case-mod sida mi kommer opp! Har snakka med trådstarter om samarbeid, så dette kan bli spennende.. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 bare trøbbel med php'en somsinker oss nå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 bare trøbbel med php'en somsinker oss nå 5372398[/snapback] Fortsatt mer trøbbel? Me want n-mod up and go today! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå