magfa Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei, lurer på om andre har problemer med fjernkontrollen til 360? Når jeg bruker min bytter jeg sammtidig fra av1 til kanal 1 på tv'en... (Sony 29 crt). blir sittendes å trkke like mye på tvkontrollen som den fra xbox'en. Foresten utrolig dårlig bilde med den medfølgende kabelen til Core. noen som har kjøpt RBG kabel og sett om det er stor forskjell? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hmmmm.... virker som om din tv og XBox 360 sin kontroll har noen felles ir-frekvenser. Lite du kan gjøre med det. Det er en skikkelig markant forskjell mellom den gule komposittkabelen i en adapter og RGB-scart. SKIKKELIG FORSKJELL. Og støtter tv-en din PAL 60Hz (Noe de fleste tv-er gjør) så blir bildet enda litt bedre med RGB-scart. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Takker. Ja blir vel til å jakte på kabel i morgen da.. Foresten.. regner med at det er 16:9 på alle spilla, men noen som vet om det går an å få fylt skjermen på vanlig 4:3 skjerm? (i spill) Bokstavene er jo så små så jeg nesten ikke ser hva som står der... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 På gamle XBox var alle spill 4:3, og mange støttet 16:9. På nye Xbox 360 har alle spill 16:9, men de fleste støtter 4:3 også. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 På gamle XBox var alle spill 4:3, og mange støttet 16:9.På nye Xbox 360 har alle spill 16:9, men de fleste støtter 4:3 også. 5245094[/snapback] Noen som vet hva den REC-kanppen på kontrollen er til? Hva kan man ta opp??? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Tipper det er for å ta opp med mediasenter, om man kobler den opp mot xbox360. Men da må vel tvsignalene gå gjenom mediasenter greia også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå