vimso Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Heisann, som sagt lurer jeg litt på hvordan jeg skal få æ ø å til å vises på min hjemmeside. Har alltid fått det til før, men i det siste har jeg gjort en del forandringer ved å begynne å bruke css. Noe som jeg fort fant ut var genialt. Men har noen et forslag til en kode eller noe jeg kan sette inn i mitt css dokument eller mitt html dokument? på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 erstatt alle æøåÆØÅ i ditt html dokument med: æ for æ &Aelig; for Æ ø for ø Ø for Ø å for å Å for Å Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 eller bare lagre med riktig charset Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 men så tenkte jeg også på at han må ha den validert.. jeg bruker iso-8859-1 og bruker alltid æ osv.. Lenke til kommentar
vimso Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 tusen takk! fant ut at charset forandret seg hver gang jeg gjor en forandring på teksten, fikk bare limt alt over i et nytt dokument med rett charset og problemet va løst Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 men så tenkte jeg også på at han må ha den validert.. jeg bruker iso-8859-1 og bruker alltid æ osv.. 5242086[/snapback] skal ikke være noe problem å validere med særnorske tegn, jeg skriver i alle fall æ, ø og å som vanlig, og bruker iso-8859-1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå