Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Her sett et par poster der noen av dere klager over at konsollen bråker så mye. Overdriver dere eller er det et faktum? Sammenlignet med Xboxen, hvordan er støynivået da? Høyere, lavere? Mvh Preben Endret 2. desember 2005 av Prebo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er mest dvd-romen som bråker, ellers har jeg ikke lagt merke til noe annet fra den. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 For oss som hører dårlig etter mange år i band, er ikke dette noe problem vil jeg tro Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det er mest dvd-romen som bråker, ellers har jeg ikke lagt merke til noe annet fra den. 5241725[/snapback] Da er det ikke så gale. Har hatt et par cpu vifter opp gjennom årene som ikke akkurat har vært stille. At dvd spinner bruker jeg bare å legge merke til om jeg har på mute Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tja... den bråker en del til tider, men ikke noe du merker under spilling (så fremt du ikke spiller med lyden av da). På helt stille områder i spill vil man nok legge merke til det, men den overdøver ikke et vindu som står åpent (og er en 50 meter fra veien). Forøvrig har jeg hatt min på konstant i en snart 3 timer og verken den eller strømforsyningen er blitt noe særlig varm. Har stappet den inn i en tvbenk også, så "overheating"-problemene fra USA ser ut til å være særs oppskrytte (romtemperatur er på 22 grader hvis noen lurte...) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Du hører maskinen det gjør du, men jeg blir ikke plaget, syns den er akkurat passe når det gjelder støynivå, og så langt er jeg veldig fornøyd med maskinen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 for å si det sånn, du hører den godt når du spiller om du ikke har på litt lyd. men jeg syns ikke det er noe særlig problem. bare kjørte opp lyden litt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Om vi sammenligner den med Xbox da? For der legger jeg ikke merke til støyen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Om vi sammenligner den med Xbox da? For der legger jeg ikke merke til støyen 5241888[/snapback] Har desverre ikke Xbox, men den bråker mindre enn den gamle PS2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 syns den bråker mer enn gamle ps2 jeg. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 syns den bråker mer enn gamle ps2 jeg. 5241922[/snapback] Kanskje den PS2'en vi har her i huset bare bråker ekstra mye Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes min bråker mindre enn min gamle Xbox, men det er nok fordi den gamle har pådratt seg en lei hvinelyd etterhvert Men det er ikke plagsomt; helt greit støynivå synes jeg (men så har jeg jo allerede en PC som står på døgnet rundt i samme rom da...) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå er det en stund siden jeg brukte den gamle xboxen min, men jeg vil si den nye xboxen er litt mindre bråkete, jeg finner værtfall ikke støyen plagsom. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Bråker faktisk noe helt for jævlig. Langt mer enn Xbox. Når man ikke spiller er den grei, men når man putter inn et spill bråker den faktisk alt for mye synes jeg. Vil si på nivå med en hårføner på lav styrke. Seriøst. Endret 2. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
[space] Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Bråker faktisk noe helt for jævlig. Langt mer enn Xbox. Når man ikke spiller er den grei, men når man putter inn et spill bråker den faktisk alt for mye synes jeg. Vil si på nivå med en hårføner på lav styrke. Seriøst. 5242091[/snapback] Jepp, tenk deg den eldste cdromen/dvdromen du har med en litt skjev plate i på max omdreining. Om den bråker så mye ved spilling av dvd også er den totalt uegnet for formålet. Når man fyker nedover gatene i PGR3 derimot, legger du ikke merke til det alt for mye. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg merket noe nå nettopp. har hatt på maskina i ca 4 timer og nå ble det plutselig en skarp lyd fra strømmursteinen. det slutta med en gang jeg slo av boxen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Husker de første XBox1 også bråkte en del. Vil nok tro at kommende utgaver av 360 vil har en del mindre støy. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 syns den bråker mer enn gamle ps2 jeg. 5241922[/snapback] Kanskje den PS2'en vi har her i huset bare bråker ekstra mye 5241929[/snapback] Adlri skjønt hvorfor men PS2'n min bråker noe utrolig mye når jeg gamer Tekken Tag Tournament. Aldri ellers. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Husker de første XBox1 også bråkte en del.Vil nok tro at kommende utgaver av 360 vil har en del mindre støy. 5242377[/snapback] Tipper jeg også. Men litt OT, lønner det seg å rense Xbox 360en før man fyrer den opp? Isåfall hvordan? Vil ikke ha den til å lage enda mer ulyder hvis den lager noe fra før av Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det går kanskje fint å bytte vifte i burken? Var jo ikke noe problem å skifte vifte i Ps2 og Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå