LogouT Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Med en såpass populær animéserie som Ghost In The Shell og PSP-ens koselige attributter i ryggen er vel alt fryd, gammen, sjokoladepudding og karamellpapir? Akk, hadde det bare vært så vel. Les mer Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ghost in the Shell (serier og filmer) er den eneste av anime jeg har virkelig har sansen for. Skulle vel ikke forvente seg no annet en at de roter det til da. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hm, temmelig slakt med 3/10 poeng. Jaja, you can't win'em all. Må nesten få sett resten av GITS:SAC sesong 2. Gav opp siden subbinga gikk så ufattelig treigt. Spillet får vi vel heller glemme. Hehe. Endret 3. desember 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
DinkNip Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 sesong 2?? jeg må hatt huet i sanden den siste tida *begynne å lete* Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 sesong 2?? jeg må hatt huet i sanden den siste tida *begynne å lete* 5247770[/snapback] Lol, den kom for nesten 2 år siden, så du må ha krabba godt ned i sandhaugen. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg