Asle321 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det hender av og til at datamaskinen min restarter seg av seg selv uten at jeg har gjort noe Jeg vet ikke hvorfor men det kommer en ikke send melding der det står at systemet har gjenopprettet en feil. Jeg sjekket raporten men skjønte ingenting, det var bare masse tall der og de gjentok bare at systemet hadde gjenopprettet en feil. Håpewr noen kan hjelpe meg, LOL Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Noen som kan hjelpe meg, jeg poste Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Er det noen som kan hjelpe meg? jeg postet denne posten for å bli legget merke til Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Erhm.. virker som du kansje har noe feil med driverene dine.. prøv å reinstalkere alle dem.. Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Hvor ligger en plass der jeg kan reinstalere dem? I Kontrollpanelet? Lenke til kommentar
crusherr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Du må avinstallere driverne først, for deretter å legge dæm inn på nytt. Enten så har du cd-plater der driverne ligger, eller så må du laste dæm ned fra nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå