Ayb Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 mange ganger når jeg flytter/tar av kabinettdøra, så får jeg opp en melding fra ''NVIDIA Power Indicator'' at grafikkortet ikke får nok strøm. kan det skje en liten kortslutning i kortet når jeg kommer innpå kabinettet med døra på noen steder? det er jo litt skummelt det står også at kortet har redusert ytelsen for at det skal kunne fortsette med den reduserte strømtilgangen. har en 550W strømforsyning/ Geforce 6800 Ultra Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 "har en 550W strømforsyning" hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 strømforsyningen er en CWT (550ADP) Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 mange ganger når jeg flytter/tar av kabinettdøra, så får jeg opp en melding fra ''NVIDIA Power Indicator'' at grafikkortet ikke får nok strøm. kan det skje en liten kortslutning i kortet når jeg kommer innpå kabinettet med døra på noen steder? det er jo litt skummelt det står også at kortet har redusert ytelsen for at det skal kunne fortsette med den reduserte strømtilgangen. har en 550W strømforsyning/ Geforce 6800 Ultra 5241651[/snapback] Hadde samme problem med en PC på jobben, der var det nettverkskortet som kobla ut, etter å ha åpnet sidedøra. Problemet var en defekt strømforsyning. Da jeg skifta den fungerte alt fint. Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) har du plugga i den nokså kjente strømmkontakta til skjermkortet? Edit:leste ikke siste post Endret 2. desember 2005 av AkselJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå