Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tysk kjørecomputer i A4?

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

En Audi A4 som er importert fra Tyskland, har den kjørecomputer med tysk språk?

Ligger det flere språk inni denne, eller produseres det kjørecomputer tilpasset hvert enkelt land bilen selges til?

Kjipt med tysk språk mener jeg... norsk har jeg ikke bruk for, men hadde jo vært greit å kunne skifte til engelsk isåfall. Er det mulig, tro?

Og om den kommer med tysk, og baaare tysk, er det mulig å få Møller til å flashe'n med norsk eller engelsk språk? Pris for dette? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kjøpte nylig en importert S4, gjennom norsk importør. Her var det ihvertfall engelsk kjørecomputer.

Saab'ene våre har engelsk med små innslag av svensk!(Blandt annet står det plutselig "park hjälp" når parkeringssensorene er i bruk. Men selve navigasjonen går jo, naturlig nok, fra DVD plate med norsk språk.

I Saab'ene våre kan vi ikke få skiftet språk selv ihvertfall. Hvordan dette er på Audi vet jeg ikke. Tyskere er ikke kjent for å være så sterke i engelsk, så det er jo mye mulig at de har tysk kjørecomputer. Møller bør kunne fikse det - men så var det med prisen de tar da..

Lenke til kommentar
Man kan få endret språket til engelsk ved en enkel tilpasning av softwaren i kombiinstrumenet hos et Møller verksted :thumbup:

5244003[/snapback]

Høres bra ut... da skal ikke det hindre meg i å kjøpe denne bilen i tilfelle. :p

Peil på hva Møller tar for å endre språk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...