Joachim_F Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nadeo jobber med et nytt TrackMania-spill, som kommer med en ny bil, et nytt miljø og nye gameplayelementer. Og prisen? Helt gratis. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vi liker ting som er gratis. Kjem nok til å laste det ned så fort det kjem ut. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Og Nadeo gleder oss igjen! De gir ut gratis ekspansjoner, og nå skal degi ut et gratis spill. Hhvorfor får de det til når andre ikke greier det. Jeg tror nesten det må ligge noe skummelt bak. Kanskje sammarbeider de med mafiaen? Tror nok den franske etteretningstjeneste bør kalles inn. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg syns det er veldig kult at TrackMania blir et av spillene på ESWC til neste år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nåja, det er bare en bil der, men det er vel en del baner... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er bare tre biler i Trackmania Original og Trackmania Sunrise. Alikevel vile jeg gå så langt som å si at det er de to mest holdabre bilspillene der ute. Rett og slett på grunn av at det finnws tilnærmet evig mange måter å lage banene sine på. Skulle regnet litt på det, men tror ikke jeg gidder Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 DETTE er hva jeg kaller en EKTE spillutvikler! En som gjør ting for fansen! Desverre blir det færre og færre av disse for tiden. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 I lag med ET: Enemy Territory blir nok dette det neste spillet for min del. Konge med gratis spill! Lenke til kommentar
HenL Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tøft med gratis spill, men synes ikke slike spill passer i esportsturneringer -.-. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er bare lækkert. Trackmania er det morsomste bygge-bane-spillet siden Stunts. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Høh?! Passer ikke i esport-turneringer?! Hvorfor ikke? Det har jo alle elementene som skal til; korte omganger, overhodet ikke flaks-basert, og kan spilles som både lag og enkeltmannsspill.. Noen gode grunner til at det ikke skulle passe? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 DETTE er hva jeg kaller en EKTE spillutvikler! En som gjør ting for fansen! Desverre blir det færre og færre av disse for tiden. 5242242[/snapback] Ja, man kan jo begynne å lure på hva andre spillutviklere bruker pengene på...(eller hvor nadeo får dem fra) Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet hvor man eventuelt kan laste det ned? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet hvor man eventuelt kan laste det ned? 5398248[/snapback] Det mest naturlig ville jo være www.trackmania.com den ofisielle siden. Dog tror jeg ikke at det har kommet ut riktig enda. Har dog ikke sjekket enda. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Dam.. må vel skaffes det også Da jeg "kjøpte" det første trackmania hadde jeg ikke maskin til å spille det. Det andre hadde jeg ikke råd til Og dette blir jo bare yppeliiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg