LarZen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg synes det er litt rart at under introen av spillet så fryser bildet i noen sekunder og musikken fryser også noen sekunder under intro. I selve spillet så kan musikken også stoppe opp i noen sekunder for så å komme tilbake. Noen andre som har opplevd dette? En anen ting som er litt teit er jo at det beste våpenet er knyttnevene...om du sliter med å treffe så er det jo bare å løpe på å slå dem så dør dem med en gang, istede for å skyte dem 1 gang i hodet eller 5 ganger i kroppen...jaja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Spilt spillet i 4 timer i strekk nå nesten og har ikke merket noe av det du beskriver, har heller ikke opplevd andre former for "barnesykdommer" med xbox 360'en min enda heller Edit: Ja har funnet ut det selv, men nå har det seg sikkert slik at på vanskligste grad så blir det nok litt værre og bare løpe innpå folk og slå de med knyttneven spiller selv på det letteste nå og er på bane 6 eller 7. Endret 2. desember 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Var akkurat å skiftet spillet, men det samme skjer. Når introen starter så fryser bildet litt og en hører dvd plata speeder opp og så fortsetter introen men med dobbelt lyd...eller et svakt ekko så det høres dobbelt ut. Hehe! Om jeg lar spillet bare stå så etter kanskje 5-6 ganger så går introen smooth. Spørs om jeg har en litt rar dvd spiller i den maskinen....TECH SUPORT! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvis jeg går rett på bot'ene så begynner de å hoppe. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Prøv å legge konsollen vanrett i stedet for at den står på høykant. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Har gjort dette. Men det viser seg at det blir stadig flere med samme "problem". Ringte til EB Games og er flere som har meldt om det samme. Så det ser ut som det er en batch av PDZ som er blitt feilprodusert. Skal ned idag å teste plata på en maskin og evnt få enda en ny plate eller et nytt spill. Endret 3. desember 2005 av _LarZen_ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ingen problemer med Perfect Dark Zero hos meg... konsollen står oppreist Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 noen som har tips på sens på kontrollen? jeg får overhode ikke til aimen og praktisk talt umulig å få hs, som man bør ta siden de tåler uendelig med skudd i kroppen ( multiplayer ) ellers lite problemer med bugs i spillet, men tror jeg har bug på pgr3, der er det ikke AA i det hele tatt, er ikke det rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå