Gå til innhold

Min datamaskin på desktop i Windows XP

CaSh

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har egentlig et ganske dumt spm.

Jeg har lyst til å ha Min datamaskin (Ikke snarveien) på desktopen min. For jeg har lyst til å kunne trykke høyre musetast og gå på egenskaper den veien. Men når jeg legger Min datamaskin fra startmenyen på skrivebordet så kommer den bare som snarvei, og da får jeg ikke gått inn på egenskaper. Noen som vet hvordan jeg kan legge den inn der?

Jeg har hatt det før, men etter en formatering så er den blitt borte.

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyreklikk på skrivebordet - velg egenskaper - velg skrivebord - velg tilpass skrivebord - merk av at min datamaskin skal vises. Voila. :smile:

MSI GeForce 2MX400 64MB

Creative SB 128 PCI Vibra

Aopen CD-RW 20x/10x/40

Logitech Keyboard Deluxe Access

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-01 21:29 ]

Lenke til kommentar

ælå koni sælam :wink: chetory ? bebin hånos computeretå doråst nækærdi ?

bæd tå be mæn migi jeg kommer med mange dumme spørsmål? inå dige bajæd bælæd bashi dige baba ;p shikhi mikånæm agha, tærif kon, che khæbær?

mibinæmet dodoli :wink:

Lenke til kommentar

Haaaaaaaaaaaaan. Salam dodoli. Chetori? Man khobam. Bahle man computeramo dorost kardam.

Akhe nemidoni cheghad man emtahan kardam ke in "Min Datamaskin" o to desktopam begiram.

Anyway det gikk bra. Ellers am khobam merci. To chi?

Rasti karakteramo gereftam. Jeki ke 3 dashtam gereftam 2, jeki ke 3 dashtam gereftam 2, va oni ke 4.5 dashtam, jani stryk gereftam 1.5 :smile:

Feland khodafez

Lenke til kommentar

Quote:

CaSh skrev (2002-09-02 13:24):

Haaaaaaaaaaaaan. Salam dodoli. Chetori? Man khobam. Bahle man computeramo dorost kardam.

Akhe nemidoni cheghad man emtahan kardam ke in "Min Datamaskin" o to desktopam begiram.

Anyway det gikk bra. Ellers am khobam merci. To chi?

Rasti karakteramo gereftam. Jeki ke 3 dashtam gereftam 2, jeki ke 3 dashtam gereftam 2, va oni ke 4.5 dashtam, jani stryk gereftam 1.5 :smile:

Feland khodafez

Hva skjer med verden?

Lenke til kommentar

Shit niiiiice,, det er drit bra da :wink: heif vi ikke har examener om somemren. men shit happens.

are baba, mæn khobæm, skolen har beggynt for alvor,, kolli dærshaje sækhti darim ælan,, AI, operativ systemer ( den er vel grei ), objekt orientert systemutvikling, der det er forutsatt at man kan litt java, men så klart så har ikke vi hatt det.;p bebin, jeg må dra, timen beggynner. vaivai =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...